掃呢頁CODE去手機

2024年2月4日 星期日

波波黃婧靈玩你問我答 豪言「一日7次」自爆最鍾意呢個姿勢 #波波 #黃凱儀 #黃婧靈

波波黃婧靈於2017年加入TVB至今已6年有多,但近來她的出鏡率就愈來愈少,也有不少網民好奇她的去向。日前波波黃婧靈就重新加入YouTube,收集眾多 ...






波波黃婧靈於2017年加入TVB至今已6年有多,但近來她的出鏡率就愈來愈少,也有不少網民好奇她的去向。日前波波黃婧靈就重新加入YouTube,收集眾多網民問題在片中一一解答。

解決腰酸方法:擺上檯!

有網民問:「點先可以做你男朋友?」她回答:「靚仔,大隻,正囉,同埋錫我買嘢食畀我。我想搵一個餵得飽我嘅人。」也有人問她:「最近忙緊咩?」她就並不是回答拍劇或新節目,而只是說:「而家呢條Q&A。」亦有人表示身材與波波差不多,問有沒有解決腰酸的方法,她就回答:「細個試過,因為細個啱啱開始發育,就唔係好習慣。讀書時一次過上8堂會好攰,所以我會坐前少少,趴喺檯度,卸一卸力。呢個係我鍾意pose,擺上檯!」

解答點解J2台唔見人

有網民問起她的感情事,問她單身了多久,她回答:「兩三年,總之我入咗『後生仔』之後一兩年就散咗,因為我分唔到時間一齊返工、讀書同拍拖,所以我就唔選擇浪費人哋時間。」有網民也表示最近很少在J2看到波波,她也回答:「當然啦,我都冇拍J2,所以你唔會見到我,除咗之前拍咗個《冇人性教育》。」

暗示想再拍「熊仔頭」YT

波波曾經在「熊仔頭」YouTube Channel亮相,也有人問她會不會合作。她回答:「唔會話唔會,因為未來咁多可能性,冇人知,同埋返去拍嘢都幾好。」有網民讚她身材好,問她一星期做多少健身,她回答:「以前全盛時期做足一日7次......唔係,一個禮拜7次,一次三個鐘,仲有打boxing。」有網民十分直接的問她上圍尺寸,她也回答:「我想講有一次IG Story答人哋,我就開張相答『sawadeekap』,跟住我啲friend都笑我係咪玩嘢。」

波波黃婧靈再曬泳照。(IG:@krysellawong)


眼利網民發現波波右手上有傷口。(IG/@krysellawong)


黃靖靈 (波波)的身材非常出眾,亦擁有甜美的外貌,平時亦很喜歡在社交平台上載照片大曬身材發福利。(ig@krysellawong)


眼利網民發現波波右手上有傷口。(IG/@krysellawong)


正!(IG/@krysellawong)


波波經常分享福利圖。(IG/@krysellawong)


波波戴眼鏡個感覺如何? (ig@krysellawong)


網民讚好有文青Feel (ig@krysellawong)


波波瞬昌變文青 (ig@krysellawong)


正!(IG/@krysellawong)


正!(IG/@krysellawong)


9.妝容淡妝為主 畢業禮當然要化個靚妝啦!但大家要記住千萬不要化濃妝,因會顯得不夠莊重,亦盡量不要化大紅大紫或太過黑暗風的眼影,因眼影的顏色拍起照來很容易會顯腫和沒精神。大家只要化淡咖啡色或淺橙粉色調就可以了。 (ig@krysellawong)


很多場合都是這件衫。(Instagram@krysellawong)


波波失寵!(IG/@krysellawong)


波波在社交平台上載了一輯郊遊的照片 (ig@krysellawong)


(IG/@krysellawong)


(IG/@krysellawong)


(IG/@krysellawong)


IG有好多粉絲。(IG@krysellawong)


IG有好多粉絲。(IG@krysellawong)


好fit!(IG@krysellawong)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!