掃呢頁CODE去手機

2024年2月4日 星期日

專訪|陳蒨葶被網民指整容 大方回應:打下蘋果肌好普通嘅事 #整容 #蘋果

38歲陳蒨葶最近參加TVB節目《中年好聲音2》表現突出,深受觀眾歡迎。蒨葶最近接受《香港01》專訪回應在2022年以浴巾圍住全身坐在浴缸介紹新樓盤,結 ...




38歲陳蒨葶最近參加TVB節目《中年好聲音2》表現突出,深受觀眾歡迎。蒨葶最近接受《香港01》 專訪回應在2022年以浴巾圍住全身坐在浴缸介紹新樓盤,結果被網民鬧太不雅,至今依然未能平息網民留言攻擊。她說:「唔開心就一定有,當然返工嘅時間都有好多唔好嘅目光,我亦都同公司講,不如我放一個禮拜假,避一避先。」

為什麼會選擇參加《中年好聲音2》

蒨葶在2010年以藝名葉慧婷出道,當時她在樂壇取得不錯的成績,第一張EP《新一天》更連霸三星期HMV冠軍榜位置。不過後期因為唱片公司合約糾紛,而選擇淡出樂壇。對於今次選擇參加《中年好聲音2》,她說:「因為其實我上年都有報,不過可能就冇通知到,同埋因為自己鍾意唱歌,冇諗過10年後係會畀一個中年界別去參加一個節目騷,又可以繼續追夢呢!」

被問到為什麼當年突然決定離開樂壇,她說:「因為同公司好多問題出現,就令到冇得再繼續。」至於有否考慮過轉唱片公司,她坦言:「嗰陣時冇得轉,其實嗰陣時都有抑鬱症,因為個心都未平復,好似上一秒做緊演出,下一秒就乜嘢都冇得做,好似破滅晒所有嘢,一時之間接受唔到,要一段時間先可以起返身。」

如何渡過抑鬱症階段

蒨葶憶述10年前患上抑鬱症階段,她表示:「日日喺屋企,咩人都唔想見,淨係成日喺屋企喊。你又見到媽咪好戥你難過,但媽咪又做唔到啲乜嘢。朋友們又會成日同我講電話,又唔係好想見人,即係成日收埋自己,所以令到自己個人會越嚟越收埋。」她形容當時已經維持一年憂鬱的情況,察覺自己情況惡化。她說:「身邊嘅人,每日都鼓勵你,你都唔想佢失望,又唔想屋企人擔心,咁就靜靜雞接job,個人先慢慢行返出嚟。」

提到抑鬱症期間有否動搖過輕生的念頭,她坦言:「慶幸就冇嘅,我都唔鼓勵人哋咁容易輕生嘅念頭。你個人就好似乜都冇晒咁樣,嗰一吓就收埋自己乜人都唔想見,但有屋企人同埋朋友都係一個support。」被問到會否因此而暴瘦,她直言有,並表示:「最鍾意嘅甜品都食唔落。好慶幸有咁樣嘅經歷,令自己成長咗。你又肚餓,但係見到嘢食又唔想食,好似維持咗成個月差唔多,所以要令到自己慢慢重新振作。」

重提2022年拍圍浴巾廣告賣樓被網民鬧爆太出位

蒨葶曾轉行做地產,她在2022年以浴巾圍住全身坐在浴缸介紹新樓盤,結果被網民鬧太不雅及過分出位。她表示:「其實嗰件事就係因為發展商嘅要求,因為係介紹緊一個豪宅,亦都係一個豪華嘅大浴缸,就係想着個浴袍喺個浴缸嗰度拍,其實嗰度得個3秒,我冇諗過咁大迴響,同埋外國好多樓盤嘅片都係咁樣。」她直言從來沒有想過有那麼大的迴響,更再度表示:「我都係做緊發展商嘅嘢,同埋我入邊都係打晒底,都係一件褸一條浴巾去拍,可能冇人敢做過,可能大家就會覺得我比較出位。我自己就真係冇乜嘢要求出位。」

是否認為影片拍攝尺度過大

提到是否認為影片的尺度太大,蒨葶表示:「拍嘅時候知道發展商咁樣要求,我亦都有問過公司同上司好唔好去做。尤其是喺香港,你突然之間要咁樣嘅情況去拍,我當然一定要詢問吓OK唔OK,會唔會有啲乜嘢問題!但當然出咗嚟嘅結果就會畀人『狂插啦』。」她繼續指其實公司有為她澄清,並表示:「呢件事係公司都知道同埋批准嘅。」至於有否曾後悔拍攝,她說:「如果知道係咁大件事,我當初就唔拍。」

提到有否因事件影響情緒崩潰痛哭,她坦言:「咁又冇嘅,唔開心就一定有,當然返工嘅時間都有好多唔好嘅目光,我亦都同公司講,不如我放一個禮拜假,避一避先。我都係覺得同公司做嘢,點解覺得係我自己問題,點解係我嘅錯呢!點解所有唔好嘅嘢都係指向我身上,嗰陣時好多好難聽嘅說話我都聽過,你都知道網民嘅威力係幾咁大,佢哋講嘢唔使負責任。」她在受訪期間一度激動表示:「因為當時我嘅身份係地產代理,唔係因為葉慧婷嘅身份,咁如果我話俾你聽我係用葉慧婷嘅身份去拍呢條片,就冇得去批評我,啱唔啱先?呢啲嘢都冇得控制,接受囉!我一定知道好多人會攞返出嚟講,我都預咗嘅,咁都幾好呀,有嘢講陳蒨葶就係拍浴巾片嗰個,當娛樂新聞一宗。」

回應外界質疑收巨款引誘拍攝

蒨葶回應外界質疑收巨款引誘以浴巾圍住全身拍攝新樓盤廣告一事,她表示:「我真係幫公司做嘢冇收過錢,呢樣嘢公司都有幫我澄清過,點解落架,因為唔想再有任何啲人,或者同行再攞呢條片去攻擊我,再攻擊我同埋公司都好,始終都唔係一件叫做同行攞嚟攻擊嘅一個話題,所以公司先至會落架,發展商都同意。」她強調沒有收過任何款項,並笑言:「好慘,早知我用葉慧婷身份去收錢拍呢條片好過。」

曾被外界批評整容

近年被網民指與過往用藝名身份葉慧婷出道的樣子不一樣,質疑曾經有整容,她大方回應:「顏值再進化,我覺得幾開心呀!我只可以話化妝師嘅功勞係非常之大,我哋TVB嘅化妝師係化得好靚,我覺得一集比一集靚。」講到是否一直有維持保養,她說:「一定係如果你話去到整容嗰啲,點樣係整容開刀做啲大手術先至叫做整容,譬如做一啲嘅護膚可能打吓蘋果肌,都係一啲好正常嘅事。我覺得微調可以話係大家都會做嘅嘢,最緊要嘅效果出嚟靚同埋好,如果大家都覺得顏色再進化係靚,即係好事。」被問到過去有否注射雷射,她表示:「有雷射打吓斑同埋水光針嗰啲。」

單曲《新一天》MV。(照片來源:環星音樂YOUTUBE)


。(梁碧玲攝)


。(梁碧玲攝)


。(梁碧玲攝)


。(梁碧玲攝)


。(梁碧玲攝)


。(梁碧玲攝)


2011年《新城勁爆新登場女歌手》。(照片來源:IG@sinting_yt1030)


陳蒨葶出席活動。(照片來源:IG@sinting_yt1030)


介紹啟德新樓盤「尚.珒溋」短片。(照片來源:利嘉閣地產 RicaChannel YOUTUBE)


介紹啟德新樓盤「尚.珒溋」短片。(照片來源:利嘉閣地產 RicaChannel YOUTUBE)


(照片來源:《中年好聲音2》截圖)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!