掃呢頁CODE去手機

2024年7月9日 星期二

周慧敏自爆當年錄《勁歌金曲》當眾甩裙:條裙突然之間跌咗落地下 #周慧敏

一向有「不老女神」之稱的周慧敏日前亮相由鄭丹瑞(旦哥)主持的YouTube節目《健康旦》大談二人的合作經歷,以及分享現階段對於唱歌的看法和保養心得等。 ...




一向有「不老女神」之稱的周慧敏日前亮相由鄭丹瑞(旦哥)主持的YouTube節目《健康旦》大談二人的合作經歷,以及分享現階段對於唱歌的看法和保養心得等。講到二人相識的部份,周慧敏憶述鄭丹瑞是當年電台的面試官:「嗰陣時就傾吓偈見吓面,然後就做DJ。嗰陣時我驚你(鄭丹瑞),因為有氣場同埋嗰陣你係好忙,返到嚟辦公室係分秒必爭,電台嘅人要問你問題。」

周慧敏踢爆老公倪震拎咗樂悠咭

鄭丹瑞在節目當中大讚周慧敏保養得宜,並笑言:「你仲有不足五年就可以攞樂悠咭!」她幽默回應:「快係我當我攞咗,因為我老公倪震啱啱攞咗,佢話當你都同我同一類別。」被問到有關保養心得,她表示:「其實外表嚟講,我係正常女仔嗰啲緊張,但係唔誇張嘅。我覺得自然就係好睇,正常嘅保養我會做,但我相信覺得人係會自然老去,我接受優雅老去係正常,因為係自然定律。」她坦言現階段仍然保持童真,維持開朗的心境,恍如小孩一樣。

自爆開演唱會零歌酬原因

提到較早前舉行演唱會回饋歌迷一事,她坦言因為製作費和舞台所需的費用龐大,其實自己並沒有賺任何歌酬。她表示:「到最後計完數,我發現自己唔使出糧,原來我係零歌酬,我仲要貼多30萬出嚟去做呢個演唱會,其實我真係為歌迷開心。」她透露推出演唱會DVD,其實也是蝕錢,純粹回饋歌迷支持。

憶述當年錄《勁歌金曲》當眾甩裙勁尷尬

周慧敏在節目分享當年曾經有一次在廣播道錄影《勁歌金曲》現場當眾甩裙勁尷尬,她說:「喺錄影嗰陣,突然間我條裙就跌咗落地下,我上身係一個西裝褸,但係條裙突然之間跌咗落地下,跟住我大叫,然後跳到去背景板後面,整返好條裙先出返嚟,我就係一個咁大意嘅拍檔。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!