掃呢頁CODE去手機

2024年7月9日 星期二

方力申:方力申泳手被Foul仍嬲爆 輿論下已有議員聯絡 #方力申

歌手方力申(小方)今(7號)擔任《天使綜合症慈善演唱會》嘉賓,他表示4月11號時收到何雁詩的邀請及得知其囝囝Asher患病消息時大感震驚:「佢囝囝半歲 ...






歌手方力申(小方)今(7號)擔任《天使綜合症慈善演唱會》嘉賓,他表示4月11號時收到何雁詩的邀請及得知其囝囝Asher患病消息時大感震驚:「佢囝囝半歲時開生日party,我都有去,好佩服Fred兩公婆喺照顧囝囝咁忙同咁苦惱嘅時候,咁有心去做呢個慈善演唱會,我當然全力支持,期間有問佢哋搞成點,依家佢哋好成功可以全數將善款捐出,同埋可以召起社會關注。」又謂看見演唱會上播出6歲患病兒童其母親的心聲時,也感動到眼濕濕。


他謂過往有參加幫助智障人士的活動,尤其較年長智障者的行為可能引起外界誤會,所以需要接受更多教育及付出更多耐性,望外界對病患者多包容,又講笑謂自己也要食藥:「我都要食抗抑鬱嗰啲,所以你哋要包容我。」


問小方可為防下一代患遺傳病而作準備?他就話經了解後覺得防不勝防:「如果醫生話你有300份之3嘅機會有問題,你博唔博呢?好難嘅,我都有諗過將自己(精子)拎出嚟先,再驗吓抽啲好啲嘅,但同何雁詩傾過,就算做人工受孕,bb都可能會患呢個病,所以唔使多想。」


另外,小方開辦的泳會,其一名9歲男學生在游泳比賽成績優異,但因泳會級別不夠高而未能參加錦標賽,香港游泳總會發聲明指若開放所有「競賽屬會」參加錦標賽,將影響該會的屬會計分制,同時沒回應男學生參賽資格問題,令他在社交網表示對泳總的聲明感震怒及失望。小方稱嬲之餘亦感委屈,自感除是前游泳港隊成員,為泳隊立下不少汗馬功勞,對推廣游泳亦不遺餘力,還自設推動游泳的慈善機構,笑言:「我依家年紀老邁仲推動緊啲年輕泳手,估唔到個聲明最後嗰句話希望啲報道唔好咁負面,會影響年輕泳手,令總會聲譽受損。我覺得委屈係佢哋冇為泳手利益着想,一路同我哋講制度,我咪嬲囉,亦都冇答到我嘅問題,泳手都係香港人,係喺佢哋嘅屬會,喺佢哋個比賽度達標,佢哋個會要計分,話我個泳會唔適合攞資源,我都寫信畀佢哋話我哋唔要攞資源,獎牌都唔畀佢,只可以畀佢游水,完全唔明。」


談及被指其泳會未夠班,他就覺得:「講得啱,係我個會未夠班,但唔係個選手未夠班,我個泳會唔夠班,都係總會話啫,問題係總會唔係宣傳個泳會,係幫泳手普及,如果我嘅泳會唔得,咁我唔使做啦,唔係應百花齊放嘅咩?我提出係因為覺得唔公平,佢嘅聲明上有冇問候小朋友?」


問到發表「憤怒了聲明」可助解決問題,他指總會在輿論壓力下,情況可能有改變,亦有人提議聯署請願,也有議員聯絡他,不過覺得總會條例需要修改:「有幾難啫,講出嚟都畀人笑啦,個回應咁冇水準,對總會一定失望,亦對香港游水發展不樂觀。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!