掃呢頁CODE去手機

2024年7月9日 星期二

Coffee林芊妤為品牌投資八位數唔敢諗上市︰出到糧畀同事已經好好 #Coffee #林芊妤

做生意有苦有樂,Coffee坦言起步期確實辛苦:「而家肥返、健康返,但兩年前嘅時候,好多人見到我都話我好瘦,但唔係做運動嗰隻瘦,嗰時的確係忙到可能夜晚 ...






做生意有苦有樂,Coffee坦言起步期確實辛苦:「而家肥返、健康返,但兩年前嘅時候,好多人見到我都話我好瘦,但唔係做運動嗰隻瘦,嗰時的確係忙到可能夜晚七點幾先醒起自己未食過飯,可能係一日食得一餐;又試過唔滿意批貨而冇咗七位數字,因為唔想賣唔好嘅產品畀客人。」

生意穩步發展,但不代表能夠就此放軟手腳,Coffee坦言日常都要多方面兼顧,既要拍片,又要管理生意,更要照顧家庭,時間仍然不夠用:「其實都好崩潰,阿仔有時都會見到我呢一面,好似前排突破自己搞實體戶外活動,但延期咗兩次,我都喊咗,阿仔都有安慰我。(叫佢做多啲model幫手?)反而我係有過研究係咪做小朋友衫,可能我都會想嘗試下做男裝先。(最終想上市?)唔好喇,哈哈!而家目標都係經營唔同合作點,以及準備專門店先,然後再探索一下唔同嘅範疇。」

講到近年市民消費意欲減低,令營商難度增加,Coffee直認感受到影響:「做生意嘅可能要出多啲力,我哋營業額都可能有跌一兩成,但我又覺得好正常同接受到,只要唔係蝕錢,同埋出到糧畀同事,自己又開心就已經好好。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!