掃呢頁CODE去手機

2024年7月9日 星期二

郭晉安回應歐倩怡瀕死失禁一事 被問前妻認玩交友軟件:會祝福嘅 #歐倩怡 #郭晉安

郭晉安今日(9日)出席新電視劇《金式森林》探班活動,並以西裝造型示人,讓守候的媒體拍照。他接受訪問表示:「辛苦就係個天氣啦!你睇我哋大家都要着靚衫,靚 ...




郭晉安今日(9日)出席新電視劇《金式森林》探班活動,並以西裝造型示人,讓守候的媒體拍照。他接受訪問表示:「辛苦就係個天氣你睇我哋大家都要着靚衫,靚 ...




郭晉安今日(9日)出席新電視劇《金式森林》探班活動,並以西裝造型示人,讓守候的媒體拍照。他接受訪問表示:「辛苦就係個天氣你睇我哋大家都要着靚衫,靚衫質料一定係厚啲。」他透露這次新劇最難忘是和陳曉華合作,並表示:「因為大家一定要溝通得好,同埋啲戲好細微,細水長流反應嘅戲都有。」

被問到即將放暑假,小孩是否有很多的活動,他說:「佢哋大個有自己嘅活動,自己約朋友。」他指小孩就讀國際學校,六月初已經開始放暑假,並透露:「嚟緊我都會同大仔去英國升學。」提到會否不捨得大仔去英國讀書,他說:「呢一刻仍然都覺得讓佢有一個自由去面對佢嘅人生,我都同佢講我好年青離開屋企,我好早就入咗TVB工作,大仔比較早熟啲,佢同我講好期待快啲去英國。」他透露兒子讀音樂,並表示:「佢將來想做指揮家,佢將會考演奏級。」講到大仔會否懂得唱阿旺新傳》主題曲,他笑說:「佢其實冇睇過我嘅戲,女兒就會成日睇我啲戲,好期待我幾時有作品。」

至於前妻歐倩怡較早前上節目重提當年身體不適(瀕死失禁)一事,他說:「我唔再講唔係真嘅嘢我唔回應,都係娛樂圈面對傳媒嘅睇法,唔係真嘅我都唔會回應。」提到孩子會否看到負面的報道而影響心情,他坦言:「即使佢哋冇睇同學都會講,我都會同佢哋輔導傾吓偈,佢都明白爸爸媽媽係做緊啲咩?會有人留意我哋每講一句說話都好大影響。」被問到會否因為負面的評價而影響不開心,他說:「其實我同佢溝通,冇話絕對嘅負面,始終我哋都要用好客觀好開放嘅態度去睇每一件事。」

講到前妻歐倩怡承認有在網上還交友軟件,他回應:「始終大家都係分開咗,佢係代表佢自己,我唔會再因為佢嘅事作出任何嘅表態。」至於會否祝福對方找到另外一半,他說:「會祝福嘅,其實每一個人條路都有佢自己嘅選擇。」被問到會否與前妻一齊參與孩子的活動,他說:「如果就到時間嘅就會。」他繼續指與前妻的關係屬於朋友,並表示:「我哋有陣時WhatsApp都會傾吓偈講吓仔女問題嘅嘢。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!