掃呢頁CODE去手機

2024年7月9日 星期二

留 港姐冠軍莊子璇認工作機會少同TVB心唔講金:唔爭我呢個錢開飯 #TVB #港姐 #莊子璇

莊子璇今日(9日)出席新電視劇《金式森林》探班活動,她接受《香港01》訪問表示:「拍攝嘅進度非常之良好,我哋廠同外景都有拍。」她指新劇最主要與飾演父親 ...




莊子璇今日(9日)出席新電視劇《金式森林》探班活動,她接受《香港01》 訪問表示:「拍攝嘅進度非常之良好,我哋廠同外景都有拍。」她指新劇最主要與飾演父親的郭晉安合作,並表示:「同埋羅蘭姐比較多。」

被問到今天的重頭戲,她說:「今日我哋嚟到好華麗嘅宴會廳,其實就係呢一場有兩個阿嫂去跳舞撐場之餘,仲發生咗啲小插曲。」至於第一次拍戲是否很緊張,她表示:「有啊!頭幾日開始我係超級緊張,搞到我有少少唔知自己做緊啲咩,個人好亂,拍得耐就慢慢搵到個狀態!」提到會否因拍攝導致身體不適,她坦言:「呢兩日有少少唔舒服發燒,勉強可以繼續做到。」

講到有網民指退選嘅佳麗的話題,指莊子璇成功跑出也沒有工作,她表示:「好難講,因為大家機會真係好少,幾時輪到我哋就真係好難講,有機會嘅時候就要把握好,好難得今次可以拍劇,所以就好努力去做好呢個工作。」她透露目前的工作主要拍攝新劇為主。至於談及收入方面是否不太理想,她說:「我哋講心唔講金,所以冇話特別睇嘅收入,主要有好劇本好機會就要把握住。」至於家庭方面是否會有負擔,她坦言:「還好,唔係好爭我呢個錢開飯,最主要做到自己鍾意嘅嘢。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!