掃呢頁CODE去手機

2014年1月24日 星期五

[忽然1周 965] 四哥俾面阿嬸 四哥,謝賢,MW,




垃圾桶上簽名

阿嬸搵四哥簽名,佢完全冇托手踭,仲「紆尊降貴」,以垃圾桶當枱面,喺上面簽名。

媽咪姐

四哥俾面阿嬸

《三個小生去旅行》都算好帶挈!謝老四謝賢早排仲數臭 TVB,話呢個節目勁孤寒,日日朝早 8點起身就係咁拍冇停過,又要佢出動私夥衫同鞋,不過最正都係四哥爆粗鬧 Joe Junior嗰段片,好睇過節目。

四哥雖然火爆,都有溫柔一面。早幾日媽咪姐喺機場撞到四哥,就見有位阿嬸工作人員問佢攞簽名。查實當時四哥同朋友喺室外「打邊爐」,不過見有老友記 fans拎埋紙筆,冇理由拒絕人,於是就貪方便,喺垃圾桶面上簽名,𠱁到阿嬸不知幾高興呀。

四哥接受 now節目王賢誌訪問,笑言《三個小生》係全靠自己一段幕後爆粗嘅片段在網上瘋傳,才幫助收視,他更自嘲今次是鹹魚翻生,點都好,都要多謝呢個節目。

阿嬸手執四哥親筆簽名,個樣勁滿足,仲叫媽咪姐影四哥相,但四哥就唔多願意。

之後四哥同媽咪姐講:「食緊煙呀!咪鬼影啦你!」竟然冇講粗口喎!



鍾意就快D Share啦!