掃呢頁CODE去手機

2014年1月24日 星期五

[忽然1周 965] 扮嘢出事 王祖藍得罪內地猛人 祖藍,王祖藍,MW,




娛樂喧

扮嘢出事 王祖藍得罪內地猛人

王祖藍憑《荃加福祿壽》,由香港紅到內地。 2012年開始,他每周為湖南衞視的綜藝節目《百變大咖秀》演出,繼續扮鬼扮馬,玩寸港星。

在最新一季的《大咖秀》中,祖藍為了尋求突破,事先聲明會扮演兩名內地紅人,但最終這兩個扮嘢片段被抽起冇得出街。

原來今次祖藍因扮演內地紅人觸及「潛規則」而遭到河蟹,雖然他在新一季的《大咖秀》有得留低,但只可以做評審。冇得落場扮嘢事小,祖藍隨時因得罪內地娛圈猛人,影響日後北上搵銀就大件事嘞!

其他影片
扮女歌神(禁)

韋唯在內地出道超過 20年,被喻為「中國麥當娜」,其專輯在內地銷量已達二億張,她早前參加《我是歌手 2》,但第 4集就被 out。

扮變性舞者(禁)

本為男兒身的金星,早年畢業於解放軍藝術學院舞蹈系,於 95年進行變性手術, 98年憑現代舞〈紅與黑〉獲文化部頒發的文華獎,宣傳片內祖藍的金星(上)造型維肖維妙。

趕絕我咁冇陰功?(設計對白)

湖南衞視的綜藝節目一直是收視的保證,《我是歌手》、《爸爸去哪兒》及《百變大咖秀》都是其皇牌節目。《大咖秀》由 2012年開始啟播,現已播映至第五季,由於王祖藍在過去幾季表現出色,所以酬勞方面亦三級跳,由最初的 20萬元人仔調升至現在 50萬人仔一集。

扮男唔扮女

《大咖秀》是模仿明星的真人騷節目,但原來在挑選對象方面,亦受到各樣的規限。「祖藍第一次演出時,係扮台灣天後蔡依林,佢原本綵排好曬,點知後來電視台話唔得,搞到祖藍臨時要改扮張學友同陳奕迅。中過招之後,祖藍至知原來男扮女係內地禁忌。」知情者透露。

自此祖藍為免得罪有關方面,在選角時更加小心,為免得罪內地紅星,模仿對象鎖定港、台明星,諗住佢哋比較玩得,唔會咁易嬲。祖藍曾呻過:「喺香港同台灣,大家覺得被模仿係一種榮耀。但喺內地,我怕得罪咗人哋(內地明星)自己唔知,又怕就算人哋唔介意,但觀眾會覺得我扮嘢過火,我仲未掌握到分寸。」

王祖藍靠《百變大咖秀》在內地上位,肥水不流別人田,佢亦帶挈女友李亞男,齊齊上節目扮嘢。

祖藍在《百變大咖秀》亦曾扮演內地經典卡通人物「葫蘆娃」一炮而紅,身價飆升。

不知情被剪

即將播出的《大咖秀》中,在內地爆紅的 G.E.M.(右),亦會做嘉賓兼扮歌星雲妮侯絲頓。

由於港、台紅人已被祖藍模仿得七七八八,加上他見自己在《大咖秀》地位愈見重要,一時心雄下,開始扮演內地紅星。在最近的一季節目中,他事先張揚會模仿知名舞蹈家金星及歌手韋唯,網上更流出他演繹的硬照,網友勁 like。

「金星老師係著名舞蹈家,又係變性人,身份更加敏感。韋唯亦係國寶級歌手,兩位都是有頭有面嘅阿姐。《大咖秀》宣傳時提到祖藍會扮佢兩個,電視台已經受到好大壓力,最後嗰兩段片都被抽起。祖藍都係節目出咗街至知被河蟹。不過觀眾個個都係想睇祖藍,所以雖然佢唔扮得嘢住,電視台都搵佢做住評審先,希望嘗試幫祖藍擺平件事。」

對於自己扮嘢被封殺,祖藍透過 WhatsApp表示不欲回應。似乎祖藍玩大咗,真係有難言之隱。

網民齊撐

對於祖藍在《百變大咖秀》被打壓,一眾內地網民都替他抱不平,更明言十分期待睇佢扮金星老師及韋唯。

長扮長有

王祖藍自 2012年開始北上發展,在湖南衞視節目《百變大咖秀》中,將其扮嘢的本色發揮得淋漓盡致,不少香港的天王巨星,都成為他的模仿對象。

扮成龍

唱成龍的首本名曲〈明明白白我的心〉時,王祖藍一人分飾陳淑樺及成龍,唱盡男女聲。

扮張國榮

王祖藍扮哥哥在《霸王別姬》中的造型,一身長衫,加上聲線的模仿,令觀眾誤以為這首〈當愛已成往事〉是哥哥主唱。

扮梁朝偉

他一面扮「陳永仁」的不羈留鬚造型,一面主唱梁朝偉名曲〈你是如此難以忘記〉,實行將兩個不同時期的偉仔 crossover。

扮張學友

在同一集他扮兩代歌神,他先扮學友,更講笑話學友唱歌時的拗手動作,是因為學友出台前撩過鼻,想彈走穢物。

扮陳奕迅

之後王祖藍再唱陳奕迅的〈浮誇〉,他模仿 Eason的摸褲袋動作,仲解釋話是因為 Eason被老婆阿徐搜身搜得多,至習慣摸褲袋。

其他影片


鍾意就快D Share啦!