掃呢頁CODE去手機

2014年1月1日 星期三

[FACE 345 大專校園] 女子藥坊 黎倬僑 黎倬僑,MF,




U花 U草

女子藥坊 黎倬僑

靚女通常體弱,現就讀浸大視覺藝術系 Yr.2的黎倬僑( Joey),更加係超級藥煲,細個入醫院多過去戲院。

Joey稱自細平均 3個月要入醫院住 2星期,「兒科啲醫生護士我都熟曬!」最勁係試過昏迷 2日,真係死過翻生㗎!

黎倬僑( Joey)浸大視覺藝術系 Yr.2

5呎 4吋高的 Joey熱愛藝術,即使高考成績考獲兩個 B,仍堅持要讀視覺藝術,「浸大 Art好多嘢畀我哋揀,畫畫設計之餘仲可以玩埋時裝設計,所以我好鍾意呢科,冇後悔揀咗呢科讀。」

有藝術底子, Joey自言學化妝也相對得心應手,「我覺得化妝同畫畫好似,好似溝色啲技巧好易上手,𠵱家都有幫人化嚇謝師宴或者婚禮,寓工作於娛樂!」

採訪當日,氣溫只得 10度, 20歲的 Joey著住短裙仔,好似唔怕凍,不過 Joey就話:「咪睇我𠵱家好似好健康,其實我 3歲就有哮喘,小三嗰年仲試過發燒、感冒、哮喘、水痘一齊嚟,嗰次喺深切治療部( ICU)昏迷咗 2日 1夜,醫生都叫屋企人要有心理準備,牧師、社工都嚟曬安慰我媽媽,好彩之後我醒番,不過媽咪就要我狂做運動練番好個身體。」

做運動狂穀

Joey不愛運動,但早已認清自己的興趣,「我中五就去學化妝,同學見到我嚟學都好驚訝,好彩老師都畀好多機會我,好似 FURLA嘅時裝騷都會畀我做!仲見到熊黛林添。」

死過翻生,往後的暑假 Joey媽即時安排了大量的暑期班,「嗰陣咩都學,羽毛球、小型網球、乒乓球、體操、跳舞、遊水,日日排滿曬,最誇張係 1日跟兩堂操水班,遊完市政局再去泳會遊,練到個人虛脫咁滯。」

經過童年的地獄式訓練後, Joey身體變得健康,但現在她聽見做運動就怕怕:「我都係鍾意靜態活動多啲,畫嚇畫、幫人化嚇妝就啱我,運動?咪搞我!」

U花 U草:

只要是各大專界的靚仔靚女,《 FACE》就會介紹給大家認識。



鍾意就快D Share啦!