掃呢頁CODE去手機

2014年3月6日 星期四

[壹週刊 1252] 許冠傑谷氣減肥 許冠傑,M1,




身上冇豹紋,換來長頸鹿圖案頸巾嘅歌神許冠傑,因為俾人笑佢肥,決定的起心肝減俾你睇,目標係開騷前踢走 17磅。

同你吟一吟

許冠傑穀氣減肥

徐小鳳開完騷,佢位跨世紀死敵許冠傑四月又話要去紅館開《 WHAT A WONDERFUL WORLD許冠傑 2014演唱會》,暫定三場。

04年復出後,阿 Sam開騷開上癮,香港、澳門仲有大大小小巡迴演出,唱完又唱又再唱,仲要次次有主題,阿 Sam今次就希望帶出「世界多美好」訊息,等港人冇咁多怨氣。

有歌神,當然唔少得佢兩個仔懷欣懷穀同埋豹紋,不過阿 Sam話雖然歌衫繼續會有豹紋,但圖案會含蓄啲,唔再「花喱碌」。個唱記者會當日,歌神身上豹毛都冇條,只係條頸巾有長頸鹿圖案。

唔只轉形象,阿 Sam仲因為俾記者寫佢肥,下定決心跑步遊水減走身上多餘脂肪,家陣已經輕咗 7磅,希望開騷前減多 10磅就 very good。 65歲,阿 Sam仲顧嚇個 look,反而之前 fit到漏嘅歌神大仔懷欣就肥咗成個碼,就快追得上細佬懷穀囉!

許懷穀?其實係肥到走咗樣嘅許冠傑。

歌神細仔懷穀(右)由細到大都係肥仔底,估唔到佢阿哥懷欣都開始中年吹脹。



鍾意就快D Share啦!