掃呢頁CODE去手機

2014年6月27日 星期五

[忽然1周 987] 黃日華張兆輝吹苦水 黃日華,張兆輝,MW,




52歲嘅黃日華為救老婆而憂心, 51歲嘅張兆輝就為囝囝官非煩惱,中年危機真係唔易過。

媽咪姐

黃日華張兆輝吹苦水

咩叫同是天涯淪落人?睇呢兩個男人就明曬嘞。前兩日黃日華同老友張兆輝約埋喺九龍城 tea一 tea。本來嘆茶吹水應該好 happy,但呢兩個好老公好爸爸就落曬形,咪就係為頭家囉!

黃日華因為要搵錢搵骨髓救血癌老婆梁潔華,搞到成個人都謝曬,身為佢老友兼波友嘅張兆輝,最近屋企都出咗事,阿仔喺學校同人爭執,仲惹埋官非。難怪兩個麻甩佬吹水吹到眉頭皺,傾傾嚇,華哥拉低個口罩,開始煲煙解愁。但係吸煙危害健康,快啲戒咗佢!咁先可以精精神神照顧老婆嘛。

華哥飲完杯奶茶,就出街邊吹煙,個樣真係好殘嚇。

患咗急性血癌嘅梁潔華,跌到 97磅,依家等緊骨髓移植。黃日華用咗 200萬救妻,囡囡芷晴就陪伴左右。

張兆輝大仔張焯鏗同同學仔起衝突,點知搞到上高院,輝哥最近真係笑唔出。



鍾意就快D Share啦!