掃呢頁CODE去手機

2014年6月26日 星期四

[壹週刊 1268] 玩綽頭 官恩娜糖妹冇料到 出局《中國好聲音》 糖妹,官恩娜,M1,




據知無綫播上季《好聲音》零宣傳冇反應,主辦單位遂將今季交給 now轉播。如果無綫繼續播,糖妹亦有可能有得留低。

探熱針

玩綽頭 官恩娜糖妹冇料到 出局《中國好聲音》

浙江衞視王牌歌唱節目《中國好聲音》今個暑假推出第三季,節目大收,令兩度擔任教練的庾澄慶豬籠入水,參賽歌手吳莫愁、李代沫等可以出唱片開巡迴演唱,賺到笑!新一季《好聲音》終於預埋香港歌手。據了解,入圍的本地薑落實包括有曾被性侵的趙頌茹、在亞視絕處逢生的亢帥克及港姐出身的周美欣;至於嘗試敲門的官恩娜、鄧穎芝和糖妹,因缺乏淒涼際遇,被主辦單位嫌冇料到,冇份玩。

愈慘情愈好

最新一季《好聲音》週日(六月二十二日)在香港進行公開招募,曾經是歌手的趙頌茹當日帶住囡囡,由老公周永恒陪同到場報名,有家人在台下打氣,已經走出性侵陰霾的阿 Yu,忍唔住邊唱邊喊。

據了解,今次由 now跟《好聲音》聯手選拔歌手,唱得未必一定入選,還要考慮參賽者個人經歷,愈戲劇性愈有賣點,機會愈大。

「佢哋已經通知阿 Yu入圍。近幾年有咁多事發生喺佢身上,之前仲爆埋細個俾人性侵,加上周永恒,一對患難夫妻有好多話題,而佢試音嗰日表現唔錯,所以啲評判揀咗佢。除咗阿 Yu,早排離開亞視又俾公司告緊嘅亢帥克都入圍,佢由內地嚟香港發展,當中有好多勵志經歷,啲評判好 like。另外仲有選過香港小姐嘅周美欣,佢喺加拿大贏過好多歌唱比賽,但因為選美先有機會入娛樂圈,都好有 gimmick。」知情者說。

趙頌茹入圍

趙頌茹週日出席選拔賽記者會時,在台上爆喊,要老公周永恒幫她抹眼淚。

周美欣入圍

亢帥克跟周美欣不單唱得,本身更有相當話題性,所以被評判揀中入圍。

亢帥克入圍

官恩娜爛聲

有鄧紫棋憑《我是歌手 2》走紅國內做例子,令不少在本地樂壇浮沉無碟出無出路的歌手,主動敲門搏一鋪。

「好似鄧穎芝,好多年冇出過唱片,好在 N年前有首歌叫《苦情人》喺南方仲係好 hit,令佢可以返內地登台做騷;一個月前主辦單位搵佢去試音,佢寄咗 demo去,不過最後冇回音。

「其實好多歌手見到阿 G.E.M.咁掂,都唔介意去玩選拔賽,官恩娜都有去玩,但因為嗰日狀態差把聲爛曬,入唔到圍。最唔好彩係糖妹,佢本來入到圍,但原來佢份約同無綫係包埋歌星約,最後要自動棄權。」知情者說。

有指最新一季《中國好聲音》的評判之一羅大佑跟製作單位有拗撬劈炮唔玩,由蔡依林頂上,但其經理人日前作出否認,就連評判團都充滿話題性。

出身巨聲幫的陳慧敏都有參加《好聲音》在澳門舉行的選拔賽,結果她勝出成澳門代表,之後更有機會再戰內地。

鄧穎芝有份參加試音,她在 ing放上試音時的相。

G.E.M.參加比賽後爆紅內地,令一班在香港冇發圍的歌手放下身段積極參賽。

水漲船高

12年浙江衞視買入《 The Voice》版權,一手打造《中國好聲音》,節目推出迅速熱爆,令不少參賽者一夜爆紅,挾住《好聲音》招牌,長搵。

李代沫

唔靚仔又冇頭髮的李代沬,在《好聲音》第一季深情演繹曲婉婷《我的歌聲裡》,一夜成名,即使冇名次,仍有機會出唱片及四處出騷,出騷價更去到六十萬人仔。今年三月,他因吸毒被捕,自毀前途。

吳莫愁

擁有模特兒外形的吳莫愁,不單以唱功打動觀眾成為第一季全國總決賽亞軍,因獲導師庾澄慶力捧二人傳緋聞,加入樂壇後,已推出個人唱片及有機會拍廣告。

鍾偉強

77年參加歌唱比賽,敗給當年奪冠的張國榮,相隔近四十年,以六十高齡參加第二季《好聲音》的香港歌手鍾偉強,雖然都係冇獎攞,但卻有香港唱片公司睇中,去年又開演唱會又出唱片,得償所願。



鍾意就快D Share啦!