掃呢頁CODE去手機

2014年6月25日 星期三

[FACE 370] 華洋交流 洋仔 gathering 薛凱琪心郁:好靚仔 薛凱琪,MF,






雖然 MV冇熱舞環節,但對住靚仔鬼模, Fiona更加入戲,呢幕互摸兼鼻貼鼻,好誘惑喎!

真面目

華洋交流 洋仔 gathering 薛凱琪心鬱:好靚仔

入行十年, 9月再開紅館騷的薛凱琪( Fiona),轉會太陽娛樂即成 Paco黃柏高愛將,除咗新碟話曬事,單單拍一首新歌 MV已經使 80萬,又指定要搵天後禦用台灣導演拍攝,搭咗個室內廠景玩 gathering,好彩唔係殘廁咋!

自爆未同過鬼仔拍拖嘅 Fiona,今次搵咗個高大靚仔嘅洋模做男友,又攬又瞓, Fiona直言畀對方電親添!

Fiona出名要求高,假血搞到成身汙糟曬都冇所謂,最緊要靚。

Fiona自轉投 Paco黃柏高旗下太陽娛樂後,受到重視,新歌〈弗洛蒙〉由老死方大同作曲,就連 MV導演同男主角都自己話事,果然係一姐。

臨時加戲

新歌 MV埋單 80萬,使咗去邊?單單搭景已經 20萬, MV共搭咗兩個廠景,又搵嚟台灣著名導演比爾賈操刀拍攝,容祖兒的〈加大力度〉、林憶蓮的〈蓋亞〉和〈無言歌〉都由比爾賈執導,一分錢一分貨, Fiona真係識揀。

今次 Fiona唔跳性感熱舞,用演戲同肢體語言交代,親自揀男 model做情侶,去到拍攝現場,導演仲加插 Fiona同鬼模攬瞓咀戲。



Fiona大讚鬼模靚仔,又話未同過鬼仔拍拖,鍾意講英文嘅 Fiona,下次會唔會搵番個鬼仔男友呢?



鬼模同 Fiona一樣肉緊,攬到咁實,不過導演一 take收貨,冇得 NG。

「我想拍拖」

每日錄歌兼準備演唱會的 Fiona, MV拍攝時間由兩日減至 19個鐘完成, Fiona說:「雖然係一首快歌,不過自己就想改改個風格,所以今次唔用 dancer嚟伴舞,改用自己虛構出來嘅場景配合,雖然冇咗舞步,但就多咗好多肢體語言嘅發揮,由戀愛到嗌交,都需要好多演技,呢個亦係自己咁多 MV中,最多演技嘅一次。(同鬼仔合作有冇火花?)佢好靚仔,不過都需要演技,仲好快上手!(想同鬼仔拍拖?)我未試過喎,單身咁耐,我都想拍拖㗎。」 8月就 33歲嘅 Fiona,都係時候要愛情滋潤嚇

12年, Fiona轉會 Paco打骰的太陽娛樂後一直受到重用,出碟、拍戲、開演唱會瓣瓣齊。

名牌導演

Fiona新歌〈弗洛蒙〉搭咗兩個景拍攝,其中一個 shot仲要被噴到成身麵粉,不過件衫咁 deep V,視覺效果一流喎!

台灣天後張惠妹的歌曲 MV唔少都係由比爾賈拍攝,如 09年「阿密特」的〈分生〉、〈好膽你就來〉。

林憶蓮上張國語專輯《蓋亞》的主打歌〈無言歌〉和〈蓋亞〉,都是由比爾賈操刀,憶蓮仲話導演一路拍一路教戲。

柏豪對撼

同樣係 9月開演唱會的周柏豪,處男的紅館個唱,原定只開 25日一場,因銷量理想而加開 26日,銷情有價有市。 9月紅館,揀阿 Fi定大文豪呢?

愈搞愈大

滿約黎明向外闖的 Janice Man,決定自組公司做老闆,以「 JM Workshop」與太陽娛樂合作,更在中環以三萬月租開設寫字樓。圖片

早前有報導指鄭裕彤家族控股的國際娛樂,斥資收購周焯華私人持有的太陽城集團疊碼仔業務 70%股權,作價最多 73.5億。屬太陽城旗下的「太陽娛樂」最近亦大計多多,更動用大量銀彈招兵買馬;而陸續簽下的藝人、歌手,除即將包薪加盟的 Janice Man,另外仲有方力申和恭碩良。

現役

許志安

Stephy

陳奐仁

小肥

陳慧敏

As One

加盟

Janice Man

方力申

劉浩龍

恭碩良



鍾意就快D Share啦!