掃呢頁CODE去手機

2014年9月17日 星期三

[FACE 382] DaDa杜汶澤 high上雲霄 DaDa,杜汶澤,陳靜,MF,




DaDa今次冇乜點露,但呢場着住校服嘅搞嘢戲,睇動作都幾露骨喎!#dada#爆炸糖

貼圖區

DaDa杜汶澤 high上雲霄

有 Chilam、古天樂、 Sammi等粒粒巨星的《衝上雲霄》電影版依家仲拍緊,之但係由王晶執導的《唐伯虎衝上雲霄》就搶飲頭啖湯,下月 1日國慶上映。

又唐伯虎又衝上雲霄,聽個戲名都知係玩 crossover穿越橋。故事講阿澤飾演風流機師 Captain Cool,一次意外返到古代仲遇到唐伯虎,有女齊齊追!係就係無厘頭,不過有 DaDa再度大解放玩制服誘惑同皮鞭,激過當年爆炸糖㗎!

穿越返古代前,阿澤同 DaDa係初戀情人,學生時代已經又摷又啜,好在冇自拍放上網啫!#制服#誘惑

繼《低俗喜劇》後,第二次同阿澤拍床戲, DaDa話今次冇上次咁緊張,一 take搞掂,咁阿澤搞幾耐先?#high#衝上雲霄

杜汶澤飾演嘅鹹濕機師 Captain Cool睇中華府嘅石榴姐,成日借啲意抽水博懞。

DaDa飾演嘅石榴姐武功高強,對住阿澤要出動埋皮鞭教訓佢。

除咗 DaDa,仲有肥仔聰(左)同周秀娜師弟 Dominic(右)扮大波妹,夾到阿澤斷氣咁滯!

DaDa師妹 Iris(右一)、周秀娜師妹 Hazel(左)同落選港姐文凱玲,扮華府其他妹仔,真係益晒阿澤!

DaDa中毒後由阿澤幫佢啜毒,成事後阿澤例牌歎番支「事後煙」,樣衰到呢!



鍾意就快D Share啦!