掃呢頁CODE去手機

2014年9月17日 星期三

[FACE 382 外地娛樂] 新仔真係韓仔  Yumi首爾溝暖男 Yumi,尹秦睎,MF,




Yumi一落機,韓男已搶住幫佢拎行李,明顯係溫暖男。

全知言

新仔真係韓仔  Yumi首爾溝暖男

Oppa!自從韓劇喺香港大熱,唔少港女夢寐以求可以同個靚靚韓男拍拖。就連𡃁模 Yumi(尹蓁晞)都話因為撻着韓國男模 In Hyuk Yeo而同周秀娜前度 Avis(陳偉成)分手。事後 Yumi解釋佢同 In Hyuk Yeo只係朋友。

Yumi同周秀娜舊愛 Avis上月尾疑因韓國男模介入分手,事後 Yumi堅拒復合,仲澄清 2人之間無第三者,不過又同 Avis去 party喎。

日頭唔好講人,上星期全知言快閃去咗韓國玩番轉,咁橋就被全知言喺首爾仁川機場撞到 Yumi喺吸煙區食煙,佢身邊仲企咗位嚟接機嘅高大英俊韓男,不過唔係 In Hyuk Yeo。食煙期間, Yumi已不時望實呢位身高約 6呎 2吋(吓,咪同李敏鎬咁高?)嘅韓男放電,食完煙,兩個人行去停車場攞車時仲有講有笑,韓男仲全程幫 Yumi攞行李,標準韓國暖男咁款。

全知言都打鑼咁 call過 Avis,問佢知唔知 Yumi喺韓國會型男,不過截稿前佢都閂咗電話。

狂放電

食煙其間,面對高質素韓男, Yumi放電是常識吧。

好好傾

2人行去攞車,全程傾唔停。

甜蜜笑

去到停車場, Yumi笑唔停,似乎被韓男氹得好開心。

柴可夫

上到車,韓仔仲向 Yumi整鬼臉,然後戴番眼鏡揸車,好可愛喎。

男模煙幕

Yumi最近喺 Instagram po咗同韓模 In Hyuk Yeo合照,但佢隨即刪走合照,仲否認對方是新歡。



鍾意就快D Share啦!