掃呢頁CODE去手機

2014年12月5日 星期五

[忽然1周 - 1010] 王賢誌崔建邦 有緣「無份」 王賢誌,崔建邦,MW,




11月初,王賢誌同崔建邦影咗張合照擺上網,原來嗰日係去大台開會,傾表演環節內容。

媽咪姐

王賢誌崔建邦 有緣「無份」

王賢誌同崔建邦傳不和,已經有 7、 8年時間,最近本來有機會破冰㗎!事關喺嚟緊嘅周六( 6日),作為東華第四副主席嘅佢,會喺籌款節目中同崔建邦合作,但依家唔成事喇!王賢誌話:「我哋原本諗住 rap,仲開咗幾次會,但我喉嚨有事,唔可以講太多嘢,所以做唔到。」原來係喉嚨惹的禍,唔通真係八字唔夾?

不過王賢誌嘅喉嚨生繭,都唔係依家嘅事,之前已做過 3次手術,今次又再復發,搞到要取消表演,自己都好無奈。佢仲話今年係自己建議搵崔建邦做節目主持。王賢誌為咗東華,真係去到幾盡喎!

王賢誌都話「事隔七年」,再同崔建邦合作,最後因佢喉嚨生繭而告吹。

有傳當年因為陳志雲偏心崔建邦,令王賢誌不滿。但喺今年 7月,陳生去咗王賢誌搞嘅活動,睇嚟 friend番喎!

《蘋果日報》圖片



鍾意就快D Share啦!