掃呢頁CODE去手機

2014年12月5日 星期五

[忽然1周 - 1010] 王敏奕煮飯箍志偉仔 志偉,王敏奕,梁朝偉,偉仔,曾志偉,MW,




潮煮番茄飯

王敏奕 post咗張呢期最 hit嘅番茄蛋飯,仲話整得好好味。查實煮法咁簡單,係咪要多謝個飯煲多啲呢?

媽咪姐

王敏奕煮飯箍志偉仔

今年初憑師奶劇《 M Club》飾演「少女李麗珍」上位、 22歲嘅王敏奕,同曾志偉個仔曾國祥拍拖近一年,仲經常孖住出巡,就算俾人話靠男友老竇上位,佢都好少理,索性搬埋去男友屋企住㖭。

既然一齊住一齊食,做埋煮飯婆又有乜所謂。呢日佢就 post咗張煮緊飯嘅相喺 Instagram,又曲線讚自己:「其實喜歡煮食除了是因為自己為食,還因為這會令身邊的人快樂,那我就會很快樂了。」噢!原來 sell賢淑,難怪出名多女性朋友埋身嘅曾國祥,會同佢拍咁耐拖

王敏奕同曾國祥成日將拍拖相放上網,完全唔介意俾人話愛得高調。

主動晒牀照,睇嚟王敏奕真係好寂寞,想向男友詐型,下次去玩預埋佢。

王敏奕(右)同李麗珍似唔似唔重要,但演佢「少女」時期而紅咗,好多人都恨唔到。

《蘋果日報》圖片



鍾意就快D Share啦!