掃呢頁CODE去手機

2014年12月5日 星期五

[忽然1周 - 1010] 葉德嫻打橫行 葉德嫻,MW,




媽咪姐

葉德嫻打橫行

葉德嫻( Deanie)一向「我行我路」霸氣十足。早前 Deanie姐出聲出力撐學生,除咗開金口唱〈撐起雨傘〉,仲成日親身去金鐘支持打氣!

呢日佢又白衫白褲 look出街撐學生,真係令人敬佩。不過佢呢日嘅「行為」,大家就千祈唔好學呀!話說當日, Deanie姐喺太子道西嘅屋企出嚟,去對面街攞車,但佢竟然唔依交通規則,有斑馬線唔用,好霸氣咁喺太子道打橫行。嘩!嗰度話晒都有成 5條行車線,兩邊啲車仲「蓬蓬」聲咁過。

可惜佢一踏出馬路,就棄斑馬線唔用,而係直飆過馬路;雖然最後成功攞車,但話晒都有番咁上下年紀,真係要注意交通安全呀。

見到 Deanie姐呢身打扮,就知佢又係出動去撐學生

Deanie姐好支持「雨傘運動」,仲不時買食物去慰勞學生,真係有心有力㗎。



鍾意就快D Share啦!