掃呢頁CODE去手機

2014年12月3日 星期三

與張繼聰在家研究功夫 人妻Kay吊威吔 chok親肋骨 Kay,張繼聰,繼聰,謝安琪,




【肺部做過四次手術】與張繼聰在家研究功夫 人妻Kay吊威吔 chok親肋骨

2014-12-03 07:20:00



(攝影:文國駿)

人妻謝安琪(Kay)噚晚着住約七吋高踭鞋,出席演藝學院舉行嘅花火音樂會,Kay話家中大部份鞋,每對都有成六七吋,佢笑言係「新里程碑」:「出道時我着一兩吋高踭鞋都會仆親,經歷十年訓練,0依家可以挑戰七﹑八吋呢啲鞋,我覺得略有所成,係用時間浸淫返嚟,屋企小朋友唔好亂試。」

講到近排不停練功夫及吊威吔?Kay話:「我冇乜功夫根柢,所以覺得好好玩,樣樣都新鮮,學打拳﹑吊威吔空中做動作,自我陶醉一番。」

咁有冇整親?佢話:「冇,不過吊威吔的確好痛,尤其係我個肺傷過,做過四次手術,其實嗰啲吊威吔紮住腰封,係會chok親我肋骨,導演都好好,佢特登安排我訓練時間,睇下我適唔適應到,應唔應付到,有冇嘢學到保護自己,佢哋抽時間教我呢啲嘢。」

咁老公張繼聰怕唔怕佢整親?Kay笑言:「佢比較驚我太叻囉,0依家暫時嚟講,我哋崇拜佢,因為覺得佢耍同一套拳,哇﹗耍出嚟好有型,但係萬一如果我天生有慧根,一click着咗原來我打功夫好了得,佢就冇咗呢個地位,佢比較擔心我武學奇才。」

咁0依家打成點?佢話:「我睇返啲相,暫時比陸永好少少,佢主力喺表情方面贏返大家,表情相當唔錯,大家主要留意佢精緻五官就夠。」

問到老公張繼聰有冇教耍拳?Kay表示:「識功夫同唔識功夫嘅人爭好遠,點樣擺個架,手踭係沉踭,好多嘢睇,佢喺屋企攞好多珍藏出嚟,係功夫界別珍藏,同我細心研究,好多女演員都做得好,好似章子怡,佢擺嘅姿態,你睇到佢用時間,有嗰種令人信服魅力,佢(張繼聰)話我係短途速成,但要聰明地走精面嘢,主力學呢啲﹗」





Kay話已經習慣咗着七吋高踭鞋。





謝安琪噚晚出席蘇永康婚宴,呢個甫士及嘟嘴仔表情,係咪好正先?(微博圖片)



(微博圖片)



鍾意就快D Share啦!