掃呢頁CODE去手機

2014年12月3日 星期三

[FACE - 393] G.E.M.唱《我 2》先跌 300萬 G.E.M.,G.E.M,鄧紫棋,MF,




G.E.M憑《我是歌手》喺國內爆紅,今年仲上埋「 2014福布斯中國名人榜」第 91位,仲話總收入有成 1,090萬人仔,同湖南衞視真係互惠互利喎!

全知言

G.E.M.唱《我 2》先跌 300萬

早前有傳 G.E.M.俾內地封殺,搞到好多國內電視台都唔敢搵佢上節目。不過傳還傳, G.E.M.就繼續開佢嘅國內巡迴演唱會賺人仔。但係要打入國內市場賺人仔之前,其實先要俾人仔喎!

經理人張丹出名富貴, 300萬畀得過

全知言八到,原來要參加湖南衞視嘅《我是歌手 2》, G.E.M.嘅經理人張丹要先俾 300萬人仔入場費,咁 G.E.M.自己都好爭氣,最終俾佢贏到節目亞軍添!以為入場費畀完就算?又錯,據知𠵱家 G.E.M.喺國內嘅巡唱,每場湖南衞視都會抽番 10﹪佣,不過無論點計, G.E.M.都封咗蝕本門



鍾意就快D Share啦!