掃呢頁CODE去手機

2015年2月6日 星期五

[忽然1周 - 1019] 阿嬌真的開竅了 阿嬌,鍾欣潼,MW,




今年

有粉絲幫阿嬌做咗個演藝全記錄,令佢感嘆自己以前唔懂事。

媽咪姐

阿嬌真的開竅了

無見好耐嘅阿嬌,啱啱終於喺英皇 15周年慶祝活動上面, deep V現身!嘩,媽咪姐一睇,全場最性感係佢,個 V差啲落到肚臍㗎,嬌嬌真係大個女嘞!

講真句,難得出咁大 function,梗要搏到盡,唔通仲學以前咁,包到上頸,輸晒俾阿 Sa咩。啱啱過咗 34歲生日嘅佢,仲喺微博留咗段「生日感言」,話自己以前「很不自愛」,「有點自以為是」,睇嚟返咗強國發展,真係俾咗佢好大磨練。唔怕嘅,挺起胸膛, tomorrow is another day嘛!

微博認錯

上年

有圖有真相。上年英皇搞春茗,阿嬌包到上頸,比起 show腿阿 Sa,真係毫無睇頭。今年呢, wow!不過佢 like黑色喱士,就始終如一。

一班英皇藝人上台同老闆楊受成切蛋糕。一眼睇晒,最 sexy嗰個係阿嬌,連天后祖兒同女神溫碧霞都無咁搏!

鍾意就快D Share啦!