網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月4日 星期三

[FACE - 402] 天堂鳥心心舞示愛 闊太祖兒夜場揀仔 祖兒,天堂鳥,容祖兒,MF,




拾音社戲中做番歌手,為咗揮低其他人,兩人就跳上年洗腦之作〈 Kiss Kiss Kiss〉,不過祖兒嘅表情就擺明唔多受落囉!

#祖兒#冧闊太#拾音社

貼圖區

天堂鳥心心舞示愛 闊太祖兒夜場揀仔

吳君如監製兼主演的《金雞 SSS》,去年大收 4千萬,仲成為全年票房最高嘅港產片,巧威威㗎!食過翻尋味,吳君如今年開拍新戲《 12金鴨》,不過今次唔再做「雞」,反串做「肌」鴨!

一如以往,吳君如碌盡人情牌搵嚟巨星坐陣,今次有古天樂做健身教練兼做「鴨」,仲出埋「美男計」色誘欣宜添!至於做闊太嘅容祖兒,其中一幕會落夜場揀「仔」, MK-Pop嘅代表天堂鳥同拾音社仲會各施奇技,最後天堂鳥嘅心心舞成功揮低對手,冧得闊太祖兒歡心!有梁洛施、容祖兒,仲有女神陳妍希等巨星,要贏埋今年賀歲冇難度

天堂鳥除咗跳〈登陸太陽〉,仲跳埋 hit爆韓國嘅心心舞,三個心心仲成功攻陷祖兒添!

#天堂鳥#豁出去

飾演闊太嘅容祖兒,因為要搵合適嘅男仔拍檔演出籌款節目而空降夜場揀仔,排場仲似足女皇,施施然坐係度慢慢揀。不過佢同男友劉浩龍就冇對手戲囉!

闊太容祖兒空降夜場揀仔,隨即成為一班餓男嘅目標,飾演富二代嘅吳君祥(即係君如細佬、江美儀條仔!)仲送埋花,不過最終都係得個吉。

古仔平時都有鋪健身癮,今次為咗套戲仲特登加重操練,結實嘅胸肌同一對麒麟臂,相信令一班粉絲們嗌爆喉嚨。

#欣宜#肥妹

古仔冧女有一手,為咗教肥妹欣宜減肥,仲用扮啜啜來氹欣宜完成,女士們睇完都應該會葡萄囉!

#健身教練#冧客

古天樂正職做健身教練,私底下都係一隻「鴨」,所以工作上就好識利用自己嘅身材同樣貌去取悅女士們,當然梗係唔少得被肥妹抽水啦。

欣宜話拍呢部戲要多謝導演攤叔(鄒凱光):「導演好錫我,因為可以同全香港女仔都被佢迷到嘅古天樂有對手戲,仲有好 close嘅身體接觸,真係好開心㗎!」

新戲《 12金鴨》有超過 30位巨星演出,一張戲飛價錢就有得睇,抵到爛!

鍾意就快D Share啦!