網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月4日 星期三

[FACE - 402 - 外地娛樂] 14億星戰 MF,




由大隻佬卓靈達譚搭大眼索女美拉古妮絲主演的《木昇戰紀》,講美拉飾演一名平凡的地球女子,原來跟已故木星女王的基因相同,便被木星斷定為帝國繼承人,於是被卓靈達譚飾演的半人半獸追捕,展開一場星空追逐戰。

西區

14億星戰

臨近奧斯卡頒獎禮,所以近期推出的西片大部分

以劇情片為主,難得有套科幻動作片《木昇戰紀》

( Jupiter Ascending)上場,即刻醒神晒!

大隻佬卓靈達譚( Channing Tatum)再搭大眼索女

美拉古妮絲( Mila Kunis)主演的《木昇戰紀》,由曾執導《廿二世紀殺人網絡》的華高斯基兩姐弟泡製,科幻特技保證超水準,連性感女神美拉古妮絲

都打女上身親身上演高難度動作戲。

靚人靚景,加上高科技後期製作,令《木》片的製作費

高達 14億港元,名副其實係星際使錢錄。

《木昇戰紀》

上映日期: 2月 5日

《木昇戰紀》原本上年暑假上畫,點解延遲到今年 2月先上?

憑《霍金:愛的方程式》攞走金球獎影帝的艾迪烈柏尼,飾演外星體系的皇族成員,今次艾迪一反以往公子形象,以陰陽怪氣的妖男姿態演出,搶鏡過男主角卓靈達譚。

《木昇戰紀》由執導《廿二世紀殺人網絡》的華高斯基姐弟班泡製。華高斯基兩姐弟對視覺效果要求特別高,所以今次拍《木昇戰紀》專程搵攝製隊發明了名為 Panocam的攝影球,吊在直升機上捕足 180度全景,拍出壯麗場景。《木》片原本定於去年 7月上畫,但因後期製作比預期中需時處理,最後延期 7個月,今年 2月 5日才全球公映。

《木》片由曾執導《廿二世紀殺人網絡》的華高斯基姐弟泡製,除製作大量星空大戰特技場面外,今次還自創名為 Panocam的拍攝球。吊在直升機在上空捕捉 180度全景,製作費高達約 14億港元,非常揼本。

性感女神美拉古妮絲化身打女,聽講佢打到周身傷晒喎?

今次美拉古妮絲由索女變打女,無論打鬥甚至吊威也場面,都堅持親身上陣,卒之拍到周身傷晒。

荷里活女星如安祖蓮娜祖莉或施嘉莉祖安遜,每逢拍動作戲是親身上陣,而美拉古妮絲亦不例外,戲中多場打鬥甚至飛天場面都由她真身演出,由於導演要求拳拳到肉,所以打鬥時亦要真打,搞到美拉周身瘀傷,試過一次美拉唔小心撞落牆,撞傷額頭,好彩唔係撞損塊面毀容,如果唔係點靠樣搵食。

有傳美拉古妮絲患咗產後抑鬱喎?

去年 10月美拉為未婚夫艾斯頓古查誕下女兒 Wyatt Isabelle,一家三口表面看來好幸福,但有傳美拉自從誕下囡囡之後,甚少外出,更經常困在家中,懷疑患上產後抑鬱症。據知情人士透露,美拉古妮絲不開心的原因,其實是擔心自己身材走樣,以及擔心 B女的健康所致。

有傳美拉去年 10月誕下囡囡 Wyatt Isabelle,她曾擔心身材走樣搞到患上產後抑鬱。但早前美拉被影到同未婚夫艾斯頓古查帶住 B女出街時,雖然已修咗身,但身材未能回復當年咁索。

鍾意就快D Share啦!