掃呢頁CODE去手機

2015年4月8日 星期三

忍唔住要爆喇! [FACE - 411 - 外地娛樂] MF,



西區

忍唔住要爆喇!

西班牙鬼才大導艾慕杜華,一向擅於描寫同性戀、雙性戀,甚至畸戀故事,另類作風唔係人人受得起。由艾慕杜華大師瞓身監製的阿根廷電影《無定向喪心病狂》( Wild Tales),由六個故事組成,講述生活中連環不公義的屈機事被逼硬食搞到人都癲,情節夾雜幽默、驚慄及暴力元素。唔怪得《無定向喪心病狂》,去年在阿根廷上畫,大收 1,700萬美元(約 1.3億港元),成為 2014年阿根廷最賣座電影。

《無定向喪心病狂》

上映日期: 4月 16日

《無定向喪心病狂》由 6個短篇故事組成,當中以新娘在婚禮發現好老公偷食的故事最荒誕。講新娘 Romania在大喜日子發現新郎在婚前曾偷食,第三者竟然係賓客,於是一觸即發,發生一連串失控舉動嚇到全場眼凸凸。

1.《無定向喪心病狂》中文戲名咁古怪?

由西班牙大導艾慕杜華監製,搭阿根廷鬼才導演戴文舒方執導的《無定向喪心病狂》,玩超級黑色幽默,所以片中橋段大多荒誕絕倫,可說非常癲喪。《無》片英文戲名叫《 Wild Tales》,而台灣譯做《生命中最抓狂的小事》,但來到香港後,據聞發行商認發為台灣譯名唔夠傳神,於是從「癲喪」字眼開始聯想,最後有人想出香港經典喜劇《家有囍事》中周星馳失常的情節,最後便改了《無定向喪心病狂》這個戲名。

23年前的《家有囍事》中,周星馳患上的「無定向喪心病狂間歇性全身機能失調症」,唔少巴打到𠵱家都仲記得呢個咁複習嘅病症名,估唔到 23年後,仲被電影公司改埋做戲名。

電影畫面

2.點解艾慕杜華會監製咁癲喪嘅電影?

艾慕杜華大師唔只拍畸戀故事叻,亦擅於利用電影諷刺社會現實。《無定向喪心病狂》,由 6個短篇故事組成,幾個故事看似九唔搭八,但其實貫徹了同一個主題,就是對社會制度的大控訴。明顯艾慕杜華想利用極荒謬的情節諷刺時弊。好似電影一開頭,以用不同野獸展開序幕,代表人類如野獸一樣,都是弱肉強食。

呢個故事講古典樂評家在飛機上邂逅索模特兒的奇遇。由於是艾慕杜華監製,所以呢個飛機艙場景跟兩年前他執導的《 High爆雲霄》有 9成相似。

3.《無》片有乜佳績呀?

《無》片唔只出戰奧斯卡「最佳外語片」,去年艾慕杜華(右二)亦率領戲中演員去康城影展行紅地氈造勢。

由艾慕杜華大師同阿根廷鬼才導演戴文舒方雙劍合璧一定冇得輸。《無》片由去年至今,已贏得如西班牙的《 Goya Awards》等 15個電影獎項,而早前更進入奧斯卡「最佳外語片」最後 5強入圍候選。最實際是《無》片在阿根廷大收 1,700萬美元(約 1.3億)票房,成為 2014年阿根廷最賣座電影 no.1。

鍾意就快D Share啦!