掃呢頁CODE去手機

2015年4月8日 星期三

Alice B.分手怒喊街頭 愁爆被「鬼」纏 Alice B,



Alice B.與拍拖三個月嘅男友分手,咁唔開心,當然要同朋友訴苦啦,講講下仲喊埋出嚟。

next 1/1 pre

Alice B.向友人訴苦時,更一度痛哭落淚。

next 1/1 pre

其實Alice B.與友人一見面已經顯得心事重重。

next 1/1 pre

一坐低更是眉頭深鎖,悶悶不樂。

next 1/1 pre

Alice B與友人講足一個鐘。

next 1/1 pre

Alice愈講愈激動,眼泛淚光。

next 1/1 pre

Alice邊隊酒邊呻,可謂酒入愁腸愁更愁。

next 1/1 pre

情緒開始激動,眼淚都忍唔住開始流。

next 1/1 pre

友人見狀,即擁抱Alice。

next 1/1 pre

講及男友分手後,化成「鬼」咁跟蹤佢,就顯得相當勞氣。

next 1/1 pre

分手加埋「鬼」纏身,令Alice又驚又嚇。

next 1/1 pre

Alice與巴西籍男友拍拖三個月就閃分喇。

next 1/1 pre

Alice當時係一見鍾情。

next 1/1 pre

「第四代Canon甜心」Alice B.日前與一名女性友人現身上環一間餐廳,二人見面即來個深深的擁抱,並叫了兩枝啤酒,二人邊喝酒,邊聊天。只見Alice全程愁眉深鎖,顯得悶悶不樂,她喝了一點酒後,即滔滔不絕地向友人訴苦。

Alice情緒顯得相當激動,她先向友人展示電話訊息,說得激動時,更忍不住痛哭,未知她為何事而如此傷心。友人見狀即時為她抹眼淚、輕摸她的頭,又給她一個大大的擁抱,Alice才強行露出一個勉強的笑容。及後,Alice情緒突然來個180度轉變,她說話時不斷指手劃腳,說得氣憤時又突然把電話掟到枱上,嚇得友人窒一窒,並輕輕拍她的手臂安撫她。Alice全程說個不停,看來有很多苦水要向友人傾訴,二人傾談了一小時多才離開餐廳。

恐怖跟蹤嚇餐飽

事後《東網》致電Alice,問她為何情緒崩潰?Alice才把事情和盤托出,坦言自己與拍拖三個月的巴西藉男友已分手。問到分手原因?她嗚咽地說:「因為佢喺廣州做嘢,但係成日突然之間唔見咗人,我覺得好冇安全感,所以向佢提出分手。」Alice坦言自己已準備好投入新戀情,對前男友毫不留戀,亦開始與不同男生約會,但其巴西籍男友卻對她死纏爛打,更悄悄地跟蹤她。她說:「我哋分咗手之後,佢仲成日搵我,仲喺Whatsapp度講出我一日嘅行蹤。佢話見到我同第二個男仔約會,又仲自稱係「Ghost」(鬼),因為佢神出鬼沒。佢真係令我覺得好嬲,同時又好驚。」

她慨嘆自己常結識到奇怪的伴侶,早於五年前,亦曾有一名德國籍男友於分手後跟蹤她。她說:「佢跟到我返屋企,好彩嗰時有我當時嘅男友在場,先至冇事。但係我依家我喺香港冇人冇物,我怕自己安全受到威脅,真係好驚,所以就搵朋友傾呢件事,萬一有咩事都有個照應。(會唔會報警?)我會考慮。」

鍾意就快D Share啦!