掃呢頁CODE去手機

2015年6月24日 星期三

惡搞《大時代》 18角 泰臣:一個人扮晒至好玩! [FACE - 422] 大時代,MF,



爆 Like王

惡搞《大時代》 18角 泰臣:一個人扮晒至好玩!

《大時代》早前重播仲 hit過黃金劇,鍾意扮鬼扮馬嘅泰臣就食住條水,惡搞主題曲〈歲月無情〉,改名叫「泰大揪」一人分飾劇中 18個角色仲扮埋秋官唱歌,連衣著、拍攝場景都抄足《大時代》, MV上載一個星期已有近 10萬人睇,確係勁!

而原來仲有一位幕後功臣係同屬經理人公司嘅周俊偉,周俊偉做埋監製兼導演,用咗 8日睇晒 40集《大時代》兼籌備同拍攝加後期,趕及大結局同日出街,雖然趕但製作水準極高喎!

F:《 FACE》 泰:泰臣 偉:周俊偉

原來泰臣惡搞《大時代》嘅〈大揪時代〉 MV,幕後搞手係周俊偉,佢更兼任導演同監製。

泰臣同周俊偉玩盡《大時代》,但有啲場景經過廿年好難唔變,只好盡量搵似模似樣嘅地方拍攝。佢哋會帶我哋重溫玲姐怒打丁蟹嘅案發現場,記得下載 FACE Pop睇片喇!

拍攝前要搵齊所有角色造型照,然後泰臣要戴上假髮同化妝,扮到似至開始拍攝。

泰臣扮李麗珍呢場落雨戲幾乎拍唔成,咁啱有日突然暴雨至即刻拉隊拍攝。

F:點解惡搞《大時代》 MV而且一人分飾 18個角色呢?

泰:平時唱 K佢(指住周俊偉)係咁點啲舊歌俾我唱喇,唔知點解佢好鍾意聽我唱。

偉:有日喺屋企睇《大時代》,首歌真係好聽,又覺得(鄭少秋)把聲底好似泰臣,不如拍隻 MV啦,不如拍埋啲片段玩吓

泰:我有叫佢扮劉青雲呀,冇理由我玩晒吖!全部係我,我驚有啲攰,但佢好堅持,話我一個人扮晒至好玩呀!

F:扮咁多個角色有冇難度?

泰:係好有難度,初初佢話扮晒所有角色,我以為只係丁蟹、劉青雲呀、方進新嗰啲啫,原來係所有喎,連賤婆婆都要扮埋。好難!譬如扮女仔我有鬚嘛,又想有美感但又拍緊戲唔可以剃,咪叫化妝師用啲技巧用啲粉令到啲鬚同膚色相近啲。仲有玲姐藍潔瑛啲戲真係好勁!我哋 Google晒啲劇照,鋪晒成道牆都係啲相,好似入定咁照住嚟做。

偉:要花好多時間篩選情節,專登加啲愛恨交纏 feel啦,例如丁蟹同玲姐同進新;又有邵仲衡同珍妹嘅感情;方展博、慳妹同紀文三角戀咁。場景都難搵,譬如台灣景同廠景,股票行呢啲直頭冇拍到。

呢套扮陶大宇嘅橙色西裝幾近絕迹,負責美術嘅 James行勻港九新界都買唔到,有日喺街見到有女仔着住至問到邊度有,所以泰臣呢件其實係女裝。

F:對《大時代》印象最深係邊場戲呢?

泰:掟啲蟹落樓嗰場啦,因為真係好爆同好興奮㗎!重播剪走咗係有啲可惜,我唔係好滿意結局改咗丁蟹畏高所以冇跳樓囉!我哋拍咗利蟹跌落樓個 shot,但效果唔太似所以冇用到。仲有講方婷去離島搵孝蟹嗰場落雨戲,我哋冇皮費,唔通 book水車咩,咪唔拍呢場囉!點知嗰晚突然雷暴,周俊偉跳起:「喂!落雨喇等咩?」即刻 call人返嚟,我就換衫整條長辮,即衝落露天停車場拍咗佢。我生平未試過嫌啲雨唔夠大嘅!

周俊偉只喺 MV中低調客串,喺後面低頭扮劉青雲嗰個就係佢。

F:𠵱家重播《他來自江湖》,會唔會食住條水惡搞埋星爺?

偉:如果你話𠵱家食住條水叫泰臣再做,哦 sorry! no!因為我覺得冇意義!

泰:真係要睇下有冇感覺湧上嚟,如果又係咁澎湃嘅話, why not?但呢剎那未 feel到嗰種欲念。我好鍾意《天師執位》,話唔定會搞㗎!嗰時都想做吓燕赤霞嗰啲角色。

偉:你想搞古裝?

泰:過咗夏天先得唔得?即係條命,我年紀唔細㗎喇!

鍾意就快D Share啦!