掃呢頁CODE去手機

2015年6月24日 星期三

至索女學護 照顧癡呆婆婆最心痛 [FACE - 422 - 大專校園] MF,



Profile:劉安娜(Onna)

公大護理學 Yr.2

相比起有冷氣的連鎖式商場, Onna更陶醉大自然的陽光,「一有時間我就行山,城門水塘、烏溪沙我都好鍾意去,嚟緊想試萬宜水庫東壩。」

U花 U草

至索女學護 照顧癡呆婆婆最心痛

有護老院安排婆婆露天剝光豬等沖涼,搞到成班婆婆冇哂尊嚴,隔咗咁耐度火仲湧緊出嚟!

做得護士當然識照顧自己同別人,「有次男友喺街仆親流好多血,我就即刻喺屋企拎齊急救用具去幫佢包紮,佢嗰刻都有話有個護士女朋友真係好!」

就讀公大護理學 Yr.2的劉安娜(Onna)在事件發生後更對自己許下承諾,「將來無論搵錢幾辛苦都要自己照顧家人,唔會安排佢哋入住護老院孤伶伶!雖然護老院係有人照顧,但點都係無屋企人咁細心!」

去年七月在仁濟醫院普通科實習過一個月的 Onna說:「去到病房感受真係好深。最難忘係病房入面有位老人癡呆症嘅婆婆,佢日日都會問幾時可以返屋企,幾個鐘問一次,有資深嘅護士就教我哋答佢話五點就可以返屋企喇,結果到咗五點,只係帶婆婆去搭電梯,由二樓病房搭到落地下再搭返上二樓就當返咗屋企!每次同婆婆去搭電梯個刻個心都揦住揦住,好難過!」

21歲的 Onna還有三年才完成護理學的學士課程,但亦無減她做護士的決心,「我知道有同學喺實習期間已經有打消做護士嘅念頭,但我反而想快啲畢業,快啲做個稱職嘅護士,照顧好每個病人!」見到咁有愛心嘅靚女天使,隨時唔想出院呀!

讀了護理學, Onna比以前更加重視自己的飲食,「以前我唔食早餐,又狂食肉,𠵱家早餐係必食,仲會自己整,呢排就鍾意食呢個自製奇異果青瓜蛋白三文治!」

Onna是綠茶狂熱份子,「我鍾意綠茶嗰種回甘嘅感覺,我嘅目標係食勻全世界嘅綠茶食物!」

鍾意就快D Share啦!