掃呢頁CODE去手機

2015年6月24日 星期三

引退 7年 向海嵐改賣面膜 [FACE - 422] 向海嵐,MF,



向海嵐𠵱家主力留喺內地接騷賺人仔,間中出席活動仲會撞到另一港姐冠軍思琦妹添!

全知言

引退 7年 向海嵐改賣面膜

大台藝人走得就走,就算係訓練班出身,又或者港姐冠軍都無情講,輪住同大台講拜拜。

還記得 98年港姐冠軍向海嵐( Anne)嗎?當年佢仲係 4料冠軍,曾經都拍過好幾部大熱劇集,好似《無頭東宮》、《楊貴妃》等,可惜 08年佢已經宣布退出娛圈。之前幫過朱玲玲老公羅康瑞做公關,不過近月全知言就發現佢代理咗個美容產品,四圍派俾姊妹試,又經常放自己啲產品上微博宣傳,全知言問過 Anne,佢話:「因為個美容產品仲有其他 partner嘅,我驚佢哋會唔高興,所以暫時唔多講」

除咗出吓騷上吓節目,向海嵐最近仲代理埋美容產品,自己做埋生招牌。

鍾意就快D Share啦!