掃呢頁CODE去手機

2015年6月4日 星期四

B哥 B仔貴 Tee撈亂著 [壹週刊 - 1317] M1,



同你吟一吟

B哥 B仔貴 Tee撈亂著

舊年已經正式俾咗個名分范姜嘅 B哥鍾鎮濤,早個禮拜再大排筵席,等新 B嫂有個完美婚禮,做足交代。

做完好老公, B哥不忘做番個好老豆。上星期三(五月二十七日),專登陪嘉浚嘉晴兩兄妹,去銅鑼灣利園二期開餐,食完冇揸車嘅 B哥要搭的士走,但等咗好一段時間都冇車,三人於是過馬路,行去利園一期嗰邊再等過。

是日 B哥 B仔一黑一白 Chrome Hearts tee玩父子裝,老豆又高又大隻, B仔就算渾身是肉,勉強仲接收到 B哥啲舊 tee,但褲就……

有一個講法:不論男女,只要貪靚,就會好小心咁 manage自己個 body,如果係咁,照計 B哥同前 B嫂章小蕙都係貪靚人,但喺廿五歲嘅嘉浚同二十歲嘉晴身上,真係一滴都 feel唔到。奇!

62歲 B哥,同一對仔女雞啄唔斷,零代溝。

B哥 B仔父子裝,但一高一矮效果好有距離。

同老豆一樣係 Chrome Hearts粉絲嘅嘉浚,早個禮拜阿 B擺酒,佢都係著同一品牌 tee提早去到君悅幫手。

鍾意就快D Share啦!