掃呢頁CODE去手機

2015年7月10日 星期五

炎炎夏日下水禮 [忽然1周 - 1041] MW,



博出位

炎炎夏日下水禮

剛剛踏入 7月,每日的氣溫差不多都 30度以上,最佳消暑方法,莫過於跳落水來個大解放。

莊思敏 升呢最吸睛

莊思敏(中)日前連同何佩瑜(左)、雨僑,齊齊去蕭定一旗下藝人的船 P。個個都着比堅尼騷 quali,當中以莊思敏的升呢大 cup最注目。

官恩娜 大肚下水禮

佗 B五個月的官恩娜雖然肚大大,不過並沒有影響她碧波暢泳的心情。聽講大肚婆運動吓對生 B有幫助呢!

黎諾懿 大晒肌肉

《愛•回家》馬家部分上周五完結,黎諾懿終於可以抽時間陪老婆出海玩下。看他的結實腹肌,正!

梁靖琪湯盈盈 船 P生日會

6月 30日是湯盈盈的生日,她的好姊妹梁靖琪專程為她搞了一個船 P生日會。不過盈盈雖然鬼妹仔百無禁忌,但是當日只在船上玩沒有下水。

樂瞳 勁晒 32B

雖然樂瞳只有 32B,身材未算標青,不過身形嬌小的她,在比例上看上去都總算有點吸睛。

鍾意就快D Share啦!