掃呢頁CODE去手機

2015年7月31日 星期五

吳綺莉好識做 [忽然1周 - 1044] 吳綺莉,MW,



吳綺莉同翁靜晶認識廿幾年,翁靜晶又幫過佢,翁叫到做義工,點會 say no!

媽咪姐

吳綺莉好識做

吳綺莉( Elaine)早幾日孖翁靜晶去咗中環,同成班小朋友上咗「鴨靈號」玩,幫「特殊學習需要家長協會」做義工,真係有心!其實 Elaine近排幾乎每個星期日都去天水圍,教小朋友畫畫,都係翁靜晶提出。

Elaine話:「之前同阿女(卓林)件事都係 Mary姐(指翁靜晶)幫我,佢真係幫我好多,所以佢叫到我一定撐。嚟緊仲會搞啲活動,我會抽多啲時間去做義工,因為之前我出事,好多人幫過我,依家想幫番人。」

講開卓林依家喺一個跳彈牀活動做暑期工, Elaine話:「佢好開心,不過,我就慘。諗住暑假可以唞吓都唔得,因為每日都要車佢去火車站轉車返工。」阿媽真係唔易做!

上周三( 22日)吳綺莉帶咗卓林上數碼電台接受自己訪問,「原本請咗夏蕙 BB,但佢臨時唔嚟得,咪搵自己個 BB頂上。乜都會問㗎!」呢個親子暑期活動又幾特別喎。

卓林返暑期工就快出糧,有記者問佢會唔會請阿媽食飯?佢笑住話:「你咁問,咪無晒驚喜囉?」

身高 5呎 10吋嘅吳綺莉,大合照時刻意踎低,好識做呀!

鍾意就快D Share啦!