掃呢頁CODE去手機

2015年7月31日 星期五

抽水有發圍 邵仲衡取代謝賢接 50萬廣告 [忽然1周 - 1044] 謝賢,邵仲衡,MW,



笑住試衫

上周六( 25日),王賢誌帶邵仲衡到名店買衫拍廣告。邵仲衡試領帶時好滿意,仲對住王賢誌笑晒口。

娛樂喧

抽水有發圍 邵仲衡取代謝賢接 50萬廣告

邵仲衡憑《大時代》效應,加上出位言論,成功鹹魚翻生,成為廣告商寵兒。繼早前客串電器廣告,近日更以 50萬酬勞,取代謝賢,成為王賢誌旗下男性健康食品的代言人,計計埋埋共有五個廣告在手,豬籠入水。

據知拍攝廣告前,老闆王賢誌更帶埋邵仲衡去連卡佛買衫。上周六( 25日),兩人在試衫期間,王賢誌更豪氣話:「錢唔係問題,最緊要靚。」老闆咁睇重,邵仲衡好有 face。



其他影片:>>男星愛抽水






邵仲衡早前與麥長青以「孖生兄弟」造型客串電器廣告,搶盡風頭。原來他下個月初將會取代謝賢,以 50萬酬勞出任王賢誌旗下男性健康食品的代言人。

上周六( 25日),王賢誌( Vinci)與邵仲衡在尖沙嘴連卡佛揀衫拍廣告,兩人主攻西裝,試了 Armani、 Isaia等多套名牌西裝。邵仲衡對自己的廣告中的造型甚有要求,他說:「想有啲新嘢俾觀眾,襯 sneaker(運動鞋)感覺 young啲。」 Vinci和應:「都好,可以試,錢唔係問題,最緊要靚。」不過試完一輪,兩人都係冇心水,最後去附近餐廳傾廣告細節,一傾就個多小時。

自從踢爆劉青雲追過劉美娟,邵仲衡人氣急升,廣告商更找他(右)同麥長青以「孖仔」造型拍廣告。

王賢誌:四哥太花弗

兩人離開時,接受本刊訪問。 Vinci話:「今日都係研究廣告造型。(邵仲衡取代四哥喎!)其實四哥係早幾年嘅代言人,中間幾年冇咗代言人,依家覺得係時候幫個品牌做宣傳,所以搵佢(邵仲衡)囉!」

對於揀衫無上限,邵仲衡笑笑口話:「我身形大,太便宜嘅衫我着唔到。」 Vinci則說:「想佢(指邵仲衡)廣告形象唔花弗,有另一面。其實四哥都有吸引力,但有好多老婆擔心,老公食咗我嘅產品會變到好似四哥咁花弗,我覺得邵仲衡男女老幼都 buy,所以搵佢。」

做定功課

王賢誌一直都有幫眼揀西裝,不過邵仲衡一早有心水,之前已透過電話 send西裝相俾王賢誌參考。

傾足粒幾鐘

試到攰,王賢誌同邵仲衡去附近餐廳醫肚,兩人繼續傾廣告細節,言談甚歡。

邵仲衡:我幾好生意

近日頻頻見報的邵仲衡,對於被指「抽水」上位,他十分避忌:「唔好咁講,我希望將產品轉去另一形象,想俾觀眾另一種 feel。」問 Vinci是否貪邵仲衡見報率高,他說:「都係個 timing喇,講真,一年前未必搵佢囉!」

邵仲衡承認手上有數個廣告及電影:「我依家都幾好生意,嚟緊我會叫你(觀眾)食乜做乜,會叫你去邊度借錢,又會拍葉念琛嘅電影。」邵仲衡指現在跟私人健身教練操 fit身形,希望以最佳狀態拍廣告。咁識宣傳,彈得起,真是有原因㗎。

王賢誌旗下的男性健康食品,本來搵謝賢做代言人,不過四哥花弗風流,所以老闆王賢誌換了外形敦厚老實的邵仲衡,打入師奶市場。

《大時代》效應,令邵仲衡翻生,近日接騷接到手軟。

問到是否抽水上位,邵仲衡避重就輕,表示只係希望自己為產品注入新形象,唔敢得罪四哥。

男星愛抽水

早前邵仲衡踢爆,劉青雲曾力追邵仲衡當年女友劉美娟,邵仲衡被指抽水谷人氣。其實圈中不少男星都有鋪「抽水癮」。

梁思浩幫小龍女

早前有傳小龍女因為想見生父成龍而離家出走,梁思浩話:「我唔介意做中間人,要聯絡成龍唔難。」近日大台興重播,他又話希望大台重播《義不容情》,令他及黃日華可以重現大台。

王喜寸爆克勤

李克勤蒙面上內地歌唱節目,王喜即在網上寸爆克勤,指他「自貶身價」。他又在 fb表示見到疑似男警當街打機,並留言:「你哋為乜穿起呢套戲服?」難怪冇劇拍都 keep住曝光。

陳偉成暗寸娜姐

周秀娜舊愛陳偉成,無論拍電影、出寫真,都會抽娜姐水做宣傳。早前出寫真的他,一時話:「想送本俾佢(周秀娜),但無途徑。」之後又話:「買書就係朋友。」暗寸娜姐唔係朋友。

鍾意就快D Share啦!