掃呢頁CODE去手機

2015年7月31日 星期五

Alvin Goh 魔術手傳奇 [忽然1周 - 1044] Alvin Goh,吳吉倫,MW,



名人潮

Alvin Goh 魔術手傳奇

每個成功人士的奮鬥路都有所不同,有人靠實力,默默耕耘,捱到金睛火眼,才能穩坐應得位置;有人擁有特強適應力,左閃右閃,好容易就安全過半生;有的注定勞碌一世,都只得個做字。

來自新加坡的星級形象總監 Alvin Goh(吳吉倫),由化妝師做起,拼搏多年,轉型為藝人做形象設計,誤打誤撞,用 cold call方式搵客,成功與日本天后濱崎步合作。自此為不少巨星改頭換面,成為造型界紅人。

講到尾,有時候運氣比起實力,更易得到一條直路!

步姐密友

Alvin兩年前認識濱崎步,一拍即合,之後成為對方御用形象總監。提起步姐,他指最難忘是她一句說話︰「有次佢凌晨打俾我,話我係佢全世界最信任嘅兩個人之一,一個係佢老公,另一個就係我。」

「我叫濱崎步除衫,佢即刻除。」 Alvin Goh(吳吉倫)一句說話,大概想說明,他與濱崎步的關係有多密切。能夠成為星級形象總監,風光背後,得來不易。當年他由新加坡來港扎根搵食,全靠揸緊宗旨,由頭到尾自己一手包辦,謝絕參考資料。他自信地說︰「我同其他 artist做嘢嘅時候,唔鍾意靠 reference,係比較奇怪啲,平時啲造型師或者 art director做嘢,佢哋都會有大把 reference。我做嘢唔使,原因係成日 copy啲 reference,咁呢啲唔係 original嘅嘢。我個原則係肯定要創新,唔想用偷懶方法, creative嘅人唔應該咁做。」

誤打誤撞識步姐

Alvin靠自己雙手打出名堂,之後加上運氣,走出康莊大道。他能夠與國際級 A-list藝人合作,應該由日本天后濱崎步講起。娛樂圈講人脈,有幸成為天后御用形象總監,以為他曾過五關斬六將,點知只由一個 cold call結緣,「其實我同 Ayumi(濱崎步)識咗兩年,時間好短,只不過我哋有種特別嘅友誼、好多默契。好多人以為我哋識好耐,當年我只不過係 cold call搵佢,幫佢影個雜誌封面,佢竟然應承我。第一次合作嗰日,我哋影 8個造型,去到第 3個,佢已經拍我膊頭,原來我哋追求嘅嘢好接近。」有了第一次, Alvin跟濱崎步合作無間,繼續為對方的巡迴演唱會設計造型。

性感戰衣

最近 Alvin為濱崎步新歌〈 Sayonara〉 MV擔任形象總監,為她設計一套華麗閃爍服裝,貼身 Corset逼出 4吋事業線,相當惹火。

濱崎步手上的面具,出自麥當娜御用設計師親手打造。

奀星大牌難合作

榮登國際級形象總監, Alvin曾與荷里活明星楊紫瓊、泰達史雲頓( Tilda Swinton)及美娜祖維華芝( Milla Jovovich)合作,儲下不少猛人客仔。「喺每個藝人身上,都會學到佢哋成功態度。同濱崎步識咗兩年,喺我心目中佢係一個 Diva(巨星),一個好勤力嘅藝人。佢會親自覆你電郵,好多嘢佢自己親力親為,呢個係佢成功嘅原因。」除了與步姐投緣, Alvin亦難忘與奧瑪花曼( Uma Thurman)行女人街,傾心事。

再難搞嘅巨星都見過,不過 Alvin對自以為巨星的藝人,就耍手擰頭,講到明合作多一次都嫌多,「我識 handle啲麻煩人,有啲明星唔係有神經病,點會演戲演得咁好。反而有幾個係 local,做完之後我話千祈唔好再搵我。可能佢哋未見過更加大嘅場面、唔知 international嘅 standard,可能會覺得自己好犀利。」態度正確,每個人都有選擇,與其激死自己的細胞,根本就毋須理會啲麻煩嘢。

衣帽間放有部分巨星的物品,當中有不少為濱崎步的戰衣。

今年初, Alvin搬新居,佔地 1600呎的安樂窩,以 gallery home概念區分,將工作融入家中。

「呢個係為 Ayumi設計,俾佢 CD封面嘅造型。當時嘅 concept係蝴蝶,一個大美人喺夜晚行街,好夢幻。」

王馨平

「佢係一個好多正能量嘅人,成日嗌我去做運動。我好多嘢請教佢,佢又幫我搵 contact。起初我以為喺呢行好難有知心朋友,識到佢之後就唔係咁諗。」

李嘉欣

「上次我同佢合作時幫佢戴個鐵造嘅面具,我用手喺後面拉住嗰陣,好驚會整親佢。點知佢話唔怕,仲叫我大力啲。嘩!佢塊面好貴,真係好專業。」

奧瑪花曼

「我記得第一次同佢合作,大家喺酒店,佢淨係着浴袍喺洗手間出嚟。同佢化妝嘅時間,件浴袍慢慢鬆開,『啲嘢』都開始走出嚟,我直程幫佢放番入去,佢都唔理。第二日我哋仲去行街、飲酒、講心事。」

鍾意就快D Share啦!