網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月28日 星期二

謝安琪肥咗變有咗 影海報要減磅先 謝安琪,



人妻謝安琪(Kay)最近因為同麥浚龍(Juno)合唱嘅《羅生門》而再一次成為熱話,素有高登女神之稱嘅佢,上星期被指著晒鬆身衫又狂遮肚、面圓潤不少,孕味甚濃喎。不過今日(7月28日)就有報導指,Kay唔係有咗,係肥咗!連影個唱海報都要減磅延期先可以再戰。

上周一(7月21日)晚上,Kay同老公張繼聰同仔仔張瞻一家人去睇籃球比賽,當晚全程以手袋遮肚;周日下午一身鬆身衫、平底鞋嘅Kay驟眼睇的確係似大咗肚,不過當日佢竟然走去買冰凍嘅珍珠奶茶,睇嚟個餡唔係BB而係油脂喇!

報導指,今次搞到Kay女神地位岌岌可危嘅「元兇」係大台,早前Kay拍大台新劇《殭》日夜趕戲;上月拍畢後以狂食減壓,唔怪得肥到被人誤會。

張繼聰之前都講過好想追多個女,同仔仔湊成個「好」字,不過依家Kay忙住搞巡迴演唱會同出國語碟,都係專心減肥先喇。

另外,講番《羅生門》MV,雖然30號先正式出街,但Kay已經喺Facebook上載咗預告片,可以先睹為快!
《羅生門》MV預告片
鍾意就快D Share啦!