掃呢頁CODE去手機

2015年7月3日 星期五

《RM》襲港! 懵智發呆 光洙自爆睇中Angelababy
 Angelababy,Running Man,RM,李光洙,光洙,楊穎,





其他影片:>>






《Running Man》成員經過一晚嘅休息,今日中午(3日)喺東涌JW酒店舉行記招。各成員精神奕奕,發揮搞笑天份,講完等於冇講。問佢哋今晚預備咗啲乜嘢表演?只有池石鎮慷慨清唱咗半句陳奕迅嘅歌,嘩!不過發音就……

劉在石補充,有成員雖然由兩個月前決定行程,就開始好努力咁練舞,不過成效唔大,跟住佢叫宋智孝講兩句。智孝BB明顯就係呢個人,俾劉在石嗌一嗌呆咗,只係識傻笑, 真係冇改錯「懵智」呢個名。
講到有機會請本地嘉賓嘅話,想邊個出現?李光洙第一個爭住答,仲話自己鍾意已經做咗黃太嘅Angelababy。坐喺隔離嘅金鐘國就話佢冇禮貌,同熊黛林拍緊綜藝,竟然講其他女星名,佢仲用國語代光洙同熊小姐講:「熊黛林對不起!」

劉在石第一次跟大隊嚟開騷,成員推介佢應該去夜市、SOHO同蘭桂坊玩吓!但當聽聞老蘭多艷遇,劉在石講笑叫大家要守秘密,聽到個個都承諾唔會踢爆,佢就話:「我要返屋企備案先。」睇嚟都係怕老婆呷醋喎!

鍾意就快D Share啦!