掃呢頁CODE去手機

2015年7月3日 星期五

碌齡之神肥 Kent 一鋪 300勁過劉華 [忽然1周 - 1040] 劉華,劉德華,MW,



每打完一球, Kent哥都會同隊友擊吓掌,互相鼓勵,好認真㗎!

媽咪姐

碌齡之神肥 Kent 一鋪 300勁過劉華

嗱!圈中確實有唔少人鍾意碌齡,劉華呀、三哥苗僑偉呀、吳家樂呀咁。不過講到高手咯,肥 Kent哥鄭則士敢認第二,都冇人敢認第一㗎。劉華啲粉絲唔好噓住先,有圖有真相!







早幾日媽咪姐去南華會陪姪女操波,咦!唔使返大陸開工嘅 Kent哥都喺度喎!佢真係唔講得笑,球球唔係全中就補中,係咁意都打到 220分,有一鋪仲 10球全中 300滿分㖭。嘩!我哋啲後生邊夠佢嚟吖!聽聞劉天王以前都成日約佢同杜 sir碌齡,但都唔係 Kent哥對手㗎。 Kent哥勁呀!

輕輕鬆鬆就打出 300分,老而彌堅呀!

早年,劉華、黃日華、 Kent哥成日相約較量,不過呢個畫面近年都好少見,媽咪姐就諗到一個字——忌!

鍾意就快D Share啦!