掃呢頁CODE去手機

2015年8月21日 星期五

《五個小孩》票房佳 暫登港產片年度冠軍 五個小孩,



【咪睇小細路!】《五個小孩》票房佳 暫登港產片年度冠軍

2015-08-21 19:55:00



《五個小孩》以逾$4,672萬票房,暫時成為本年度最高票房港產片,可喜可賀。(劇照)

由楊千嬅、古天樂、姜浩文、吳耀漢、吳浣儀等人演出,改編自真人真事嘅電影《五個小孩的校長》,唔經唔覺已經喺香港上映咗151日,最終以$46,729,492港元票房,暫居本年度港產片票房第一位,更成功打入「香港最高電影票房」華語電影第12位,恭喜晒!

女主角千嬅今日就呢個喜訊以WhatsApp回覆話:「實在好開心,係全劇組一個鼓勵嘅成績,好多謝陳木勝、林小明畀機會我演同學習,最緊要係多謝係呂校長(呂麗紅),因為呂校長係真實地幫助好多有需要受教育,同水深火熱嘅小朋友,好多謝大家有共鳴而得到呢個成績。」

千嬅仲話,好希望可以再同片中嘅5個小孩,包括小雪、嘉嘉、珠女、Kitty同Jennie再合作。

而監製陳木勝就話:「再次感謝大家嘅努力先有咁好嘅成績,最重要係呂校長嘅博愛精神,能傳達畀咁多觀眾嘅心!」



千嬅話係全劇組嘅功勞



吳耀漢同小雪演父女



嘉嘉嘅演出好催淚吓



姜浩文(右)同劉玉翠(左)演夫婦,囡囡係懂性嘅嘉嘉



班大人演得好,但都係細路仔搶鏡啲

鍾意就快D Share啦!