掃呢頁CODE去手機

2015年8月21日 星期五

鍾嘉欣認斷聯絡「龍」情不再 嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

鍾嘉欣撞正七夕佳節講「分」訊,難怪開工不時皺眉頭。

【太陽報專訊】與伍允龍傳情變的鍾嘉欣,昨日七夕情人節被問到戀情時終認彼此絕少聯絡,還苦澀地祝福對方:「我祝福佢開心同順利!」變相證實「分訊」,相戀八年最終亦情已逝!文:影視組

無綫花旦鍾嘉欣與動作男星伍允龍的戀情多年來一直保持低調,惟近日轉「態」開金口,可惜是爆「分」訊!昨日正值七夕佳節,嘉欣與黃宗澤(Bosco)到烏溪沙拍攝新劇《警犬巴打》。問到伍允龍日前自爆與她沒有聯絡一事,強顏歡笑的嘉欣承認現時絕少聯絡:「以前都有傾過(演技心得),但依家冇喇!(你哋冇聯絡?)好少!(點解?)呢個問題好難答。」問到如此疏離是否代表情變?嘉欣只說:「我哋仍然係好朋友。(伍允龍將你由好朋友降級為朋友?)無論好朋友定朋友,都係一種朋友,大家唔使太敏感。」

再見唔尷尬

至於關係是否正式結束?狀甚傷感的嘉欣開腔祝福對方,變相承認甩拖:「我一直冇特別講私人關係,但我祝福佢喺新劇會拍得開心同順利。」提到日後工作上碰面會否感尷尬?她強調彼此關係未有交惡:「唔會尷尬!我哋(無論如何)關係良好。(良好到繼續搵對方?)我諗好少。」Bosco則表示沒察覺情變的嘉欣有異:「佢冇乜嘢喎!呢套係喜劇,佢成日都笑。」

遇「傷」重打擊

這邊廂的伍允龍情傷還未愈,想不到工作上亦告受傷!他早前拍攝新片《潛龍狙擊》時,跟一班兄弟安志杰、吳建豪等拳拳到肉。其中一場伍允龍與安志杰的激烈對打戲,由於雙方極為認真,結果安志杰踢向他的胸口時用力過猛,令他的肋骨受傷,急急送院治理,照X光後發現肋骨骨裂,需要接受治療!

而嘉欣圈中一班好姊妹亦齊齊封嘴,王君馨受訪時只提到很久沒有見伍允龍:「你哋問番Linda(鍾嘉欣),我冇回應。」苟芸慧則說:「唔清楚呢件事,淨係知道呢排佢忙緊拍劇。」至於李亞男指曾與嘉欣見面,表面上未見異樣。

相關新聞

蜜糖關係 八年變質

鍾嘉欣認斷聯絡「龍」情不再

伍允龍開工受傷,但仍借Gym消愁。鍾嘉欣跳入黃宗澤懷中,見他面露痛苦表情,看來嘉欣分量十足!
鍾意就快D Share啦!