掃呢頁CODE去手機

2015年8月15日 星期六

周一飯局取消!謝賢拒聯絡曾江:黐線咩? 曾江,謝賢,



當大家知道個飯局取消咗時,會唔會覺得件事嘅宣傳味冇咁濃呢?

next 1/1 pre

謝賢話佢個飯局只係請幕後。

next 1/1 pre

但曾江之前就話個飯局只係冇請佢一個。(資料圖片)

next 1/1 pre

謝賢一講起曾江,好似又上火咁,仲爆咗一句:黐線咩?

next 1/1 pre

不過其實佢心情唔係咁差,都有笑笑口嘅。

next 1/1 pre

謝賢強調佢唔使博宣傳。

next 1/1 pre

問及栢芝粉絲嘅質疑,謝賢連講三句「唔好嘈」。

next 1/1 pre

問到孫仔到底有冇陪佢過生日時,佢就冇正面回應。

next 1/1 pre

謝賢前日怒摑曾江成為全城熱話。尋日,謝賢明顯唔想再多提事件,今日謝賢「出關」獨自前往行山,問到下星期一的《4個小生》飯局,佢話:「取消咗,因為佢哋唔得閒。(請台前定幕後?)淨係請幕後。」之前曾江表示謝賢淨係冇請佢,如今謝賢話只係請幕後,兩人口供明顯唔夾,認真唔知邊句真邊句假。記者問謝賢安排好飯局時間沒有,他則沒有回答。再問他有冇搵曾江,他說:「黐線咩?仲聯絡佢,我冇嘢爆呢啲咁嘅人,仲爆嚟做乜。(人哋話你博宣傳?)我使唔使做呢啲嘢,唔使回應啦,梗係有人有咁嘅思想,人哋講咩無所謂。(嬲無綫抽水?)點會呀,我唔嬲人嘅。(婷婷有冇搵你?)佢開工呀。」

另談到有張栢芝粉絲在微博指他沒有和孫仔過生日,謝賢即說了三次「唔好嘈」。再問到底孫仔有否和他過生日,他說:「我唔答你呢啲嘢。(有冇唔開心?見到咁嘅質疑?)你邊間嘅,喺度撩X咩?(有冇探病?)我冇,冇事呀,發燒咋嘛,返咗屋企啦應該。(同孫仔視像?)有機會就去(見)啦。」

鍾意就快D Share啦!