掃呢頁CODE去手機

2015年8月21日 星期五

男童疑ifc內即屙即飲 李生:令人不安





其他影片:>>






想睇最新消息? 即時follow【現場-蘋果突發】fb!http://fb.com/applecitycrime

國際金融中心大堂日前驚現一名年約3歲男童,利用家人手持的汽水樽,眾目睽睽下小便,有目擊事件的讀者聲稱,男童在樽內小便後,隨即將膠樽放進口內,「佢成支隊高咗,佢飲幾多或者點我就唔知。」

李先生周一(17日)晚上8時許,前往中環碼頭時,途經國際金融中心,於2樓突聽到地下傳來男童尖叫聲,聲稱要往洗手間,遂循聲查看,探頭驚見兩名女子利用汽水樽,協助一名男童在樽內小便,「小朋友媽媽擰返個蓋,小朋友就搶返樽嘢,媽媽就擰返個蓋畀佢,佢就飲咗」李先生指男童懷疑飲尿後,3人便離去。

李先生拍下事件,並肯定片段由始至終出現的是同一個汽水樽:「屙到着返褲,一至兩秒,即刻飲,即刻走,個樽冇離開過我視線。」他不禁慨嘆:「地鐵站又咁,迪士尼又咁,冇諗過喺ifc都係咁。」並指3人前方不遠處便是厠所,「如果小朋友真係急到要癩,會唔會考慮下有洗手間,就算係都行埋一邊,櫥窗邊,好似唔怕醜咁,喺大堂,光明正大咁。」他直斥事件離譜,令人不安。

李先生稱,小童一家操普通話,「我係土生土長嘅香港人,我唔知係咪有咁嘅風俗(飲小便),常理都唔會咁做,嗰啲係排泄物。」

有醫生指出,尿液是人體排出體外的垃圾,含尿素和電解質,正常人體的尿液是沒有細菌的,但長期飲尿,可能影響腎臟功能,影響血液成份,不過,如只飲一次,應對身體沒有實質影響,但就非常惡心。

鍾意就快D Share啦!