掃呢頁CODE去手機

2015年9月18日 星期五

金賢重驗完DNA:陪唔到BB出世 呢世都對唔住佢 金賢,金賢重,





其他影片:>>






正在服兵役嘅韓劇《感激時代》男星金賢重同前女友崔小姐嘅羅生門是非由上年到O依家為止鬧到沒完沒了,上星期崔小姐更秘密生B,又話金賢重唔肯驗DNA,將矛頭再次指去金賢重度。

今日,金賢重方面就舉行緊急記者會,透過金賢重嘅代表律師公開金賢重早前去驗DNA嘅相片,更公開一封由金賢重嘅自白信,還金賢重一個清白。

金賢重喺信入提到:「BB喺9月12日出世嘅消息我完全唔知情,都係透過報導先得知消息,更加見到有報導話我拒絕進行親子確認。我已經準備好親子確認嘅文件,我唔係因為懷疑BB嘅身份,進行親子確認嘅目的係要知道自己應該負上咩責任。」

又話:「我都想親自養大BB,但唔到我隨心所欲,因為所有事都要依法行事,抱歉我未能講太多。現時對於BB出世嘅事都冇實感,腦海入面亦會諗BB同我似唔似樣,對於BB出世當日唔可以同佢喺埋一齊,呢世都會對BB存有抱歉之心。到O依家為止仲好陌生嘅爸爸,仲有「爸爸」呢個字,更會諗應該點養佢。」

而金賢重嘅代表律師更提到金賢重表示即使佢係BB嘅生父,亦都唔會同崔小姐復合,而律師亦都指摘崔小姐至今未肯交出BB嘅血型結果,似係有心拖延時間,仲要求崔小姐唔好再利用BB嚟作為起訟金賢重嘅道具。

金賢重同崔小姐嘅爭拗搞足成年 金賢重嘅代表律師今日開記招
鍾意就快D Share啦!