掃呢頁CODE去手機

2015年9月13日 星期日

TVB重金挽留無效即反面 胡杏兒:唔介意封殺 杏兒,TVB,胡杏兒,



TVB重金挽留無效即反面 胡杏兒:唔介意封殺



其他影片:>>






TVB重金挽留無效即反面 杏兒唔介意封殺

胡杏兒被蕭定一「誠意價」打動,傳以2,400萬簽約三年,有傳願意出更高價的無綫老闆陳國強覺得被落面,下令要全面封殺杏兒!但據悉杏兒亦無有怕,跟新公司簽約五日已有內地劇傾得七七八八,預計11月開工,杏兒昨日受訪亦為舊公司留一線:「TVB有自己政策,呢個我明白亦理解,唔會介意。」

免費電視預計明年開戰,但無綫近年流失率創新高,小生花旦逐個走!有傳無綫老闆陳國強曾出3,600萬高價挽留胡杏兒,比蕭定一的2,400萬還要多1,200萬,但杏兒最終仍選擇離開無綫往外闖,有傳此舉激嬲老闆,取消劇集《陪著你走》餘下宣傳活動,而日前台慶劇《梟雄》宣傳都臨時不用去,並下令全面封殺她。昨日向杏兒了解此事,她說:「TVB有自己政策,呢個我明白亦理解,唔會介意。」



■杏兒不願意留在TVB,即傳被封殺。攝影:葉君海



■杏兒離開無綫,男友Philip亦有給予意見和鼓勵。資料圖片



■杏兒覺得蕭定一有誠意,希望未來能作多方面發展。資料圖片

理念比錢重要

據悉杏兒簽約的新公司GME,已為她斟洽一部內地時裝劇,預計今年11月開拍,該劇每集約收25萬人民幣,共30集,即穩袋750萬人民幣,所以三年內要搵2,400萬絕非難事。對於傳杏兒被無綫封殺,GME的蕭定一謂:「呢個係佢同舊東家嘅事,我就唔想回應,我只會喺合約期內,努力去做好杏兒。等佢拍完部內地劇,明年就會安排電影畀佢拍。」

事實上,與一間合作了16年的公司結束合作關係,總有箇中原因,杏兒日前在尖沙嘴接受專訪時說:「呢個決定真係唔係易事,尤其係舊公司有新嘅發展,畀咗個新方案我去諗,但新老闆又真係好有誠意,佢好欣賞同賞識我,呢個係打動我嘅其中之一,最緊要我哋溝通得好好,大家理念一致,呢啲比起個價錢係更加緊要。」



■杏兒在《梟雄》中是女主角,但關注點落在黃秋生和黎耀祥身上,令她好無癮。

劇照



■無綫最近播《陪著你走》,杏兒的宣傳活動突然被抽起。

劇照

好彩男友提點

除了事業得意,杏兒與夜場老闆Philip更是打風都打唔甩,最近盛傳杏兒與Philip會在開新劇前拉埋天窗,近日四出找酒店擺酒,追問婚期,她甜笑說:「啱啱簽新公司,點都要盡吓責任,努力工作先。」不過有一點,杏兒想為男友澄清:「好多人成日覺得佢係夜場老闆,但佢只係有少少股份,佢嘅正職係做獵頭公司,做咗十幾年。其實今次決定(離巢)佢亦畀咗好多意見,男友佢成熟過我,大我好幾年,佢好清晰提點我嚟緊一步要點樣行,乜嘢方向同因素係最重要,呢方面佢真係幫咗我好多,令我可以好理智做一啲選擇,好彩有佢。」

杏兒更說:「我係一個缺乏安全感嘅人,但又不甘於困喺一個框框,所以一定要有一個勇敢同畀我安心感覺嘅人,蕭生係其中一個畀到個呢個感覺我嘅人。」加盟新公司後的工作,杏兒說:「我唔會完全拍電影,我都係一個電視演員,遲啲會返內地拍劇,電影方面交畀蕭生,但可能係明年既事。」

採訪:何慧斯

化妝:Miko Wong (Cyrus Lee Team)

髮型:Lorraine Lam & hair culture

珠寶提供:ForeverMark



■杏兒覺得不能死守一個框框,否則「咁就一世。」

鍾意就快D Share啦!