掃呢頁CODE去手機

2015年9月13日 星期日

撐杏兒離開大台 王晶:唔通演阿媽咩! 杏兒,TVB,大台,王晶,胡杏兒,



胡杏兒因為唔續約無綫而遭封殺,唔少人都認為人各有志,覺得大台做法極無情。至於當事人胡杏兒,佢接受報章訪問時,佢就話︰「TVB有自己政策,呢個我明白亦理解,唔會介意。」

大台對杏兒萬過不捨,咁導演王晶對於於杏兒嘅離開,又有咩睇法? 佢話︰「有些刊物認為TVB走了胡杏兒,徐子珊,就沒花旦了。我看卻是雙贏好事。如我是她倆軍師,我也勸她們走。到了她們的年齡,演內地劇和電影較多機會。TVB始終要多用年輕女孩,過去年多也捧起了四個女仔3個巴的陳凱琳,陳瀅,劉佩玥等,加上岑麗香,蔡思貝和十優港姐麥明詩,胡徐除了演家姐,唔通演阿媽咩!」

其實觀眾都唔想成日見到同一個演員出現,好似麥包咁,《愛.回家》完就再次現身《陪著你走》,觀眾有時都搞唔清麥包個角色!
鍾意就快D Share啦!