掃呢頁CODE去手機

2015年10月7日 星期三

熊黛林 3D胸擊退千語 BB [FACE - 437] 熊黛林,吳千語,千語,MF,



全知言

熊黛林 3D胸擊退千語 BB

長拍長有的《葉問》系列,終於又有第三集。上星期搞記招,宇宙最強同張晉睇到悶,好在仲有熊黛 Lynn同吳千語鬥性感中和吓啲男人味!

話男友林峯唔鍾意自己太性感嘅千語 BB,當日係咁易露下背就算;相反熊黛林就有誠意得多,一條中門大開嘅白色裙,露晒東西半球,輕鬆 K.O.吳千語!呢 round勝出,不過熊黛林𠵱家冇咗城城照住,雖然都有男友(郭可盈細佬),但比起千語 BB位天王峯峯,唔夠大卡士勁喎!

瘦到得棚骨嘅吳千語個背脊的確又白又滑,不過企喺中門大開嘅熊黛林隔籬,想贏都難!

坐低做訪問仍然係熊黛林搶晒鏡,你睇千語 BB塊面黑到呢!

側面睇,阿 Lynn好 3D呀,導演葉偉信更加係頭都唔敢側!

即時報料 facepop

熱線: 9222 0828

電郵:facenews@nextmedia.com

facebook: Face Magazine inbox

line、 we chat id: facemagazine

鍾意就快D Share啦!