掃呢頁CODE去手機

2015年10月7日 星期三

愈奀愈愛】瞞金主 吳若希赤柱擒五線星 吳若希,





其他影片:>>






被指拜狐仙,令事業人緣俱旺的無綫新小花吳若希,盛傳在地產商十哥(林棣權)的特別關愛下,由屋邨進駐何文田豪宅,靚車換不停,由Land Rover到Benz A230,近日再換上黑色波子911。

深受uncle寵愛,另一方面,吳若希對高大靚仔更情有獨鍾。十月一日國慶假期,赤柱一街都是人,傍晚七時,一身casual look熱褲打扮的吳若希,現身赤柱廣場停車場,身邊同行的不是大隻仔溫家偉,更加不是高度關愛她的十哥林棣權,而是睇落好熟面口,但永遠噏唔出個名的五線奀星黃子恒。

兩人沿赤柱大街方向行,狀似搵地方落腳開餐。來來回回於大街行了兩轉,吳若希完全零避忌,只顧勁發十萬watt姣電,又不停回頭望,怕與對方走失。相反,黃子恒表現克制,更不時警覺四圍望,怕被途人認出影相。

二人到餐廳開餐,坐對大街露天位,叫了杯白酒的吳若希,幾乎做晒獨腳戲,做晒主動。十萬watt姣電全力發放,心形眼懷春樣,表露無遺,只要見到對方稍為搭嘴笑吓俾反應,就更加亢奮。

坐低醫肚個多小時,終於有食客認出吳若希,上前要求合照,黃子恒雖未有離座,亦刻意擰轉面,避開同合照的粉絲有眼神接觸。之後兩人繼續邊食邊傾,到晚上十時多,見餐廳只剩自己同另一枱客,唔想阻人收工,黃子恒主動埋單。
鍾意就快D Share啦!