掃呢頁CODE去手機

2015年10月7日 星期三

西貢豪雨兼水浸 車輛近沒頂





其他影片:>>






早上8時許,天文台於西貢及大埔分別錄得逾80亳米雨量,一小時過後,單單西貢區即錄得超過100毫米雨量,現場有路面一度水浸,有車輛被浸近沒頂,專線小巴亦告死火,多名駕駛者及乘客被困車內。

在西貢區院舍任職的讀者黃先生稱,他今晨坐車返工,沿西貢大網仔路入北潭涌,途至近保良局北潭涌渡假營對開,見迎面一輛綠Van死火,「之前仲見到佢車頭燈,依家(浸到)見唔到,有架消防細搶到場。」他形容現場很大雨:「連垃圾桶都沖走埋,好多架車郁唔到。」他指出「呢度因為係上斜落斜位,成日水浸有水氹,今次係最犀利一次,相信同啲水渠去唔切水有關。」黃先生亦引述其同事稱,在香港青年協會賽馬會戶外訓練營對開亦因水浸而塞車。

想睇最新消息? 即時follow【現場-蘋果突發】fb!http://fb.com/applecitycrime

有車輛近沒頂。(fb「突發事故報料區」群組圖片) 新界東部今晨錄得逾80亳米雨量。 有小巴在路中死火。(左圖為黃先生提供)
有網民亦拍得小巴路中死火圖片。(fb「小心駕駛」群組圖片)
鍾意就快D Share啦!