掃呢頁CODE去手機

2015年10月7日 星期三

鄭嘉穎不忿被偷拍 陳凱琳:我會同佢傾下… 凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,





其他影片:>>






鄭嘉穎同陳凱琳最近又拍住拖見報,不過唔係一齊,而係先係鄭嘉穎回應黃秋生對女友嘅演技批評,跟住女方又隔空回應番話男朋友講得啱咁啦。日日喺大陸拍劇嘅嘉穎,趁呢幾日返港,即陪女友,咁當然啦,之前有傳話陳凱琳同洪永城撻著,咁嘉穎人在大陸,鞭長莫及,趁有時間返港當然要睇實啲。

今晚七點左右,鄭嘉穎揸住架芥辣色跑馬,車住陳凱琳一齊拍拖拖,兩個都戴住帽,去到時代廣場附近,陳凱琳先落車,一支箭入咗去金朝陽嗰幢大廈。一粒鐘之後,陳凱琳先至落樓,喺大堂笑笑口講電話,應該就係等鄭嘉穎嚟接佢。

咁啱今日鄭嘉穎都做咗周刊故事主角,話說當時兩人喺大坑一齊買生果,男嘅發現被偷拍,即嗌stop,又拎出手機反拍周刊記者,而且越行越近,手機幾乎貼落記面上。最後嘉穎用手撥記者鏡頭,並指對方是「廢青」咁,其時陳凱琳就避開咗,專注揀生果,未有勸阻。

今日問番陳凱琳呢件事,女方聞言即緊張地問:「你哋邊間0架?」再謂:「真係唔好意思,我唔接受得你哋訪問。」再問番點解當日鄭生咁火爆,會否控制一下對方情緒?陳凱琳就謂:「我都會同佢傾下,了解下。唔好意思我真係唔可以接受你訪問,不如你問番佢本人,等佢回應番。」笑笑口同記者bye,去番頭先落車個位,鄭嘉穎架車即殺到。

陳凱琳未知是想保護男友免受訪,定係唔想雙雙上鏡,於是急急走番入連卡佛化妝品counter行咗個圈,好焦急咁講電話,最後無奈地行返出來,上車,雙雙離開喇。

採訪、攝影:徐錦池、畢紹基 密密講,向男友報位置 「真係唔好意思,我唔接受得你哋訪問。」
「我都會同佢傾下,了解下。唔好意思我真係唔可以接受你訪問,不如你問番佢本人。」
說時遲那時快鄭生架車就到 陳凱琳本來行返入去避上鏡,最後都係落落大方出來,上男友架車。
鍾意就快D Share啦!