掃呢頁CODE去手機

2015年10月4日 星期日

莊思敏酒吧表錯情 扮小三被男友踢爆 小三,莊思敏,



莊思敏酒吧表錯情 扮小三被男友踢爆

2015-10-04 18:40:00



(攝影:仇志德)

莊思敏近年專心喺影圈發展,佢日前就應本報《動新聞》嘅真人騷《我要做導演》做嘉賓,為決賽嘅兩隊參賽團隊完成作品,故事內容圍繞喺酒吧入面發生嘅小故事,其中一個故事,講述莊思敏以為鄰枱男子搭訕,但原來對方等嘅係斷背密友,佢認真表錯情。另一個故事係莊思敏背男友搭上小三,被男友玩佢電話嘅時候踢爆,情侶嗌交收場。

問到莊思敏現實生活有冇識過喺酒吧發生過咩難忘事,佢話:「發生我身上就冇,但我親眼見過有一件尷尬事,就係我同一腳踏兩船男仔咁啱落酒吧玩,現場有佢其中一個女伴玩緊,點知另一女友又撞啱出現,搞到我哋班朋友要幫手做場戲,平息呢場風波。」



莊思敏日前就應本報《動新聞》嘅真人騷《我要做導演》做嘉賓。











鍾意就快D Share啦!