掃呢頁CODE去手機

2015年10月4日 星期日

咁嗲嘅郭藹明 唔止劉青雲見到喇! 劉青雲,郭藹明,青雲,





其他影片:>>






《大時代》重播嗰陣,已經好多人問,方展博同龍紀文呢pair,幾時再喺幕前合作。拍戲呢,就真係好難,拍廣告,或者易好多,依家就有喇。

劉青雲同專責引領太空船回航嘅老婆大人郭藹明(Amy),最近以夫妻檔合作拍EPS廣告,兩人合作期間絕對「假戲真做」,甜蜜撐枱腳奉旨sweet sweet。見到佢哋人前人後表現恩愛,青雲就好搞笑咁話:「咁多人望住,冇理由唔sweet,做都要做畀大家睇,唔係以後點搵食?」在旁嘅Amy即刻發嗲功,青雲就大笑。

未知是否因Amy甚少參與拍攝工作,加上又要穿上高踭鞋行來去,所以青雲在片場體貼地為太太按摩肩膊。

由92年《大時代》,99年電影《目露兇光》,2000年《世紀之戰》,究竟劉氏伉儷有幾耐冇合作過?青雲話:「我哋已經好耐冇合作,今次有人夠膽搵我哋,所以我哋咪夠膽一齊做。」

休息嗰陣,青雲仲體貼地替太太按摩,佢話:「平時都係佢照顧我,咁多年第一次喺拍嘢嗰陣幫女演員按摩,我通常都係唔睬其他人。」Amy冧爆地說:「今日我有啲唔舒服嘛!」

嘩!!!
劉青雲竟然完全不為所動!(YouTube影片截圖)
(YouTube影片截圖) 這些機會…YouTube影片截圖)
running woman 瞬間變臉
鍾意就快D Share啦!